Mentorzy

Marcin M艂y艅ski
CEO, CODE:ME, Founder Hackerspace Tr贸jmiasto
logo social medi贸w mentora

Entuzjasta nowych technologii, koncepcji Internet of Things oraz 艣wiata startup贸w. Koordynator wielu biznesowych wydarze艅 dla setek os贸b oraz organizator kilkudziesi臋ciu hackathon贸w. Co-founder & CEO CODE:ME, jednej z najwi臋kszych polskich szk贸艂 programowania oraz za艂o偶yciel HACKER:SPACE Tr贸jmiasto, otwartej technologicznej przestrzeni, po艣wi臋conej tworzeniu i rozwojowi innowacyjnych projekt贸w. Hackerspace Tr贸jmiasto jest obecnie jedn膮 z najwi臋kszych technologicznych spo艂eczno艣ci w p贸艂nocnej Polsce. Uczestnik PFR School of Pioneers, realizowanego we wsp贸艂pracy z University of Cambridge, mi臋dzynarodowego programu dedykowanego przedsi臋biorcom i wizjonerom w obszarze nowych technologii.

Marek Kami艅ski
Zdobywca biegun贸w, Innowator, Tw贸rca Metody Biegun, Kaminski Academy
logo social medi贸w mentora

Zdobywca biegun贸w, za艂o偶yciel Fundacji i Kaminski Academy. Jako pierwszy na 艣wiecie zdoby艂 oba bieguny Ziemi w ci膮gu jednego roku, bez pomocy z zewn膮trz, za co zosta艂 wpisany do Ksi臋gi Rekord贸w Guinnessa. Inspiruje setki tysi臋cy ludzi w Polsce i na 艣wiecie poprzez ksi膮偶ki, filmy, podcasty, webinary i programy trenerskie. Stworzy艂 Kami艅ski Academy, kt贸rej misj膮 jest promowanie wiary w potencja艂 ludzki i budowanie odporno艣ci psychicznej. Daje sprawdzone narz臋dzia do zmiany i osi膮gania cel贸w, kt贸re od 20 lat zmieniaj膮 z虈ycie dziesi膮tek tysi臋cy ludzi i pomagaj膮 w rozwoju osobistym i biznesowym. Za艂oz虈yciel Fundacji oraz pomys艂odawca mie台dzynarodowego programu transformacyjno-rozwojowego Life Plan Academy dla m艂odziez虈y w wieku 14-17 lat, kto虂rego celem jest zmiana jakos虂ci z虈ycia, zapobieganie depresji i budowa w艂asnej wartos虂ci, poprzez nauke台 osia台gania indywidualnych celo虂w.

Aby dowiedzie膰 si臋 wi臋cej odwied藕:
Kaminski Academy
Fundacja Marka Kaminskiego

Sergiusz Ryczel
Prezenter, komentator sportowy, dziennikarz, konferansjer, trener medialny, motywator, organizator rozrywki
logo social medi贸w mentora

Bazuj膮c na swoim do艣wiadczeniu i umiej臋tno艣ciach, prowadz臋 warsztaty z zakresu skutecznej komunikacji i wyst膮pie艅 publicznych oraz szkolenia medialne. Pomagam w tworzeniu w艂asnego video marketingu w ramach strategii Personal Branding lub Employer Branding. Moimi klientami s膮 zar贸wno przedstawiciele biznesu korporacyjnego jak i mniejsi przedsi臋biorcy oraz wszyscy Ci, kt贸rzy mi臋dzy innymi za po艣rednictwem kamery i internetu promuj膮 swoje us艂ugi. Wsp贸艂pracuj臋 te偶 z najm艂odszymi lub starszymi sportowcami szkol膮c ich w zakresie umiej臋tno艣ci kontaktu z mediami i pracy przed kamer膮.

Jaros艂aw Parzuchowski
CEO, Interizon: Pomorski Klaster ICT
logo social medi贸w mentora

Prezes Zarz膮du Klastra Interizon, najwi臋kszej na Pomorzu instytucji otoczenia biznesu z bran偶y ICT. Pe艂ni tak偶e funkcj臋 Przewodnicz膮cego Rady Inteligentnej Specjalizacji Pomorza 鈥濼echnologie Interaktywne w 艣rodowisku nasyconym informatycznie鈥. Jest cz艂onkiem dw贸ch interdyscyplinarnych zespo艂贸w badawczych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, realizuj膮cych systemy informatyczne dla bran偶y medycznej m.in. narz臋dzia do tworzenia modeli 3D z danych radiologicznych.

Miros艂aw Pa艂ysiewicz
Cz艂onek Hackerspace Tr贸jmiasto & IT Test Manager, EPAM
logo social medi贸w mentora

Posiada ponad 16 lat do艣wiadczenia w obszarze zapewnienia jako艣ci oprogramowania. Mia艂 okazj臋 uczestniczy膰 w r贸偶nych projektach informatycznych od ma艂ych zespo艂贸w skupionych na portalach z grami online przez aplikacje webowe z zak艂adami sportowymi czy zakupami online po z艂o偶one systemy z sektora energetycznego. Obecnie pracuje na stanowisku Test Menad偶era w sektorze informacji marketingowej. Od 2012 roku zaanga偶owany r贸wnie偶 w szkolenia innych. Jego specjalno艣ci膮 s膮 艣rodowiska testowe, przygotowywanie test贸w i scenariuszy testowych, a tak偶e testowanie responsywnych stron mobilnych. Hobbystycznie zajmuje si臋 technologi膮 druku 3D i IoT. Zaanga偶owany w dzia艂alno艣膰 tr贸jmiejskiego Hackerpasce鈥檜.

Ja艣mina Zwierz
Project Manager, Gda艅ski Park Naukowo-Technologiczny
logo social medi贸w mentora

Project manager zespo艂u ds. wsparcia przedsi臋biorczo艣ci i innowacyjno艣ci w Dziale Park贸w Naukowo-Technologicznych w Pomorskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej Sp. z o.o. Absolwentka prawa mi臋dzynarodowego na Uniwersytecie w Maastricht w Holandii. Obecnie zajmuje si臋 wspieraniem start-up贸w w rozwoju projekt贸w badawczo-rozwojowych poprzez 艣wiadczenie i organizacj臋 us艂ug doradczych w zakresie doradztwa biznesowego, komercjalizacji bada艅 oraz zarz膮dzania w przedsi臋biorstwie. Od 2016 r. tworzy przestrze艅 do wymiany informacji pomi臋dzy 艣rodowiskiem start-upowym, biznesem i naukowcami w Gda艅skim Parku Naukowo-Technologicznym, szczeg贸lnie poprzez organizacj臋 konferencji. Wiedz臋 i do艣wiadczenie zdobyte na podyplomowych studiach menad偶erskich w Szkole G艂贸wnej Handlowej w Warszawie wykorzystuje jako mentor biznesowy, koordynator programowy wydarze艅, przewodnicz膮cy komisji oceniaj膮cej przedsi臋biorstwa do Gda艅skiego Parku, a tak偶e juror w konkursach dla start-up贸w.

Magdalena Dro偶d偶
Project Manager, Trener Metody Biegun, Kaminski Academy
logo social medi贸w mentora

Kreuje i dostarcza procesy biznesowe dla klient贸w. Wsp贸艂tworzy digitalowe programy rozwojowe w zakresie budowania odporno艣ci psychicznej i odkrywania ludzkiego potencja艂u. Posiada wieloletnie do艣wiadczenie w prowadzeniu r贸偶norodnych projekt贸w, sprzeda偶y, obs艂udze klienta, marketingu. Ceni d艂ugofalowe relacje i wsp贸艂prac臋 opart膮 na zaufaniu. Od lat ch臋tnie anga偶uje si臋 w wa偶ne inicjatywy spo艂eczne jako Mentor w programie TopYoung100, czy tworzenie Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Fundacji Komunikacji Mi臋dzykulturowej The Link.

Kacper Kostecki
Linux Engineer
logo social medi贸w mentora

Na co dzie艅 Linux engineer, kt贸ry stara si臋 aby infrastruktura zawsze by艂a "up and running". Prowadzi firm臋, kt贸ra pomaga si臋 odnale藕膰 zawodowo w ogromnym 艣wiecie IT poprzez dopasowywanie przysz艂ych pracownik贸w wymaga艅 klient贸w. Zielony dres i zielony Jeep to jego znaki rozpoznawcze. Zawsze otwarty na nowe do艣wiadczenia i wyzwania.

Tomasz Bogus
Head of Business Development, Scalac
logo social medi贸w mentora

Od ponad 15 lat pomaga budowa膰 innowacyjno艣膰 dzi臋ki technologii i analizie danych. Tworzy艂 i wdra偶a艂 jedne z pierwszych rozwi膮za艅 IoT (M2M) dla firm takich jak Saur Neptun Gda艅sk, Instytutu Energetyki, Zarz膮d Transportu Miejskiego, Urz膮d Morski, Grupa Energa, PKP. Ekspert w obszarze sprzeda偶y i marketingu na rynku USA. Co-founder startupu Effictory (Industry 4.0 - Smart Factory). Absolwent wydzia艂u ETI Politechniki Gda艅skiej.

mgr in偶. Jakub Wilczy艅ski
Wyk艂adowca na Wydziale Sztuki Nowych Medi贸w, PJATK Gda艅sk

Absolwent wydzia艂u Grafiki na Akademii Sztuk Pi臋knych w Gda艅sku, specjalno艣膰 Grafika Projektowa i Grafiki na PJATK w Gda艅sku, gdzie obroni艂 si臋 z wyr贸偶nieniem. In偶. Architektury. W PJATK prowadzi zaj臋cia z Liternictwa, Fotografii oraz Animacji. Obecnie pracuje jako UX i UI designer i wsp贸艂prowadzi studio projektowe. Z zami艂owania muzyk i akwarysta.

Arkadiusz 艢migielski
Chief Executive Officer, Co-founder, OptiNav, Bitfold
logo social medi贸w mentora

Od 25 lat przedsi臋biorca skoncentrowany na budowaniu nowoczesnych firm z zasadami (10 zasad OptiNav, 5 warto艣ci Bitfold), w obszarze zaawansowanych technologii. Koncentruj膮c si臋 na celach i samorozwoju (autor e ksi膮偶ki 鈥濸od膮偶aj za marzeniami鈥), ostatnie 19 lat sp臋dzi艂 tworz膮c i rozwijaj膮c firm臋 OptiNav, zajmuj膮c膮 si臋 analiz膮 i przetwarzaniem obrazu 2D i 3D w medycynie, kosmosie i przemy艣le, a od 1,5 roku buduje zesp贸艂 firmy Bitfold R&D, gdzie powstaje sprz臋towy portfel dla technologii blochchain. Nauczyciel akademicki, aktywnie anga偶uj膮cy si臋 w budow臋 systemu kszta艂cenia zawodowego. Wyk艂adowca studi贸w MBA. Programowanie w LabVIEW jest jedn膮 z jego pasji (NI Certified Professional Instructor), pr贸cz ta艅ca (instruktor salsy) i windsurfingu.
Absolwent elektroniki na Wojskowej Akademii Technicznej. Absolwent Management oraz Elite Leadership Program na ICAN Institute HRBR. Absolwent Professional Speakers Academy, Londyn.
Prezes zarz膮du Bitfold R&D, wcze艣niej prezes zarz膮du OptiNav (grupa Carl Zeiss). Cz艂onek zarz膮du S艂upskiej Izby Przemys艂owo Handlowej. Cz艂onek Komitetu Nadzorczego Izby Zaanga偶owanego Biznesu. Cz艂onek Rady Akademii Pomorskiej. Ekspert Narodowego Centrum Bada艅 i Rozwoju.

Bartek Kotowicz
Head of brand, Semcore, cz艂onek zarz膮du, IBRA Instytut Brandingowy
logo social medi贸w mentora

Pomaga ludziom zrozumie膰 polskie marki. Tw贸rca i wieloletni dyrektor agencji brandingu strategicznego Engram. Obecnie Head of Brand w firme Semcore. Dzia艂a na rzecz polskiego brandingu usprawniaj膮c procesy brandingowe i rebrandingowe. Fundator i cz艂onek zarz膮du IBRA Instytutu Brandingowego. Inicjator i wsp贸艂autor Przewodnika Brandingowego. Propagator polskich marek - autor projektu 鈥126 polskich marek鈥. Cz艂onek jury najwa偶niejszych konkurs贸w bran偶owych (KTR, Rebranding Roku, Projekt Roku STGU). U艂atwia poruszanie si臋 po polskim brandingu za spraw膮 wyk艂ad贸w, szkole艅, konsultacji i program贸w mentoringowych.

Wojciech Herisz
Tech Lead, autor szkole艅 i warsztat贸w
logo social medi贸w mentora

Na co dzie艅 Tech Lead z programistycznym zaci臋ciem, doskonale 艂膮czy technologi臋 z ludzkim podej艣ciem. Jego pasja to psychologia evidence-based, dzi臋ki kt贸rej skupia si臋 na ludziach jako najwi臋kszej warto艣ci w organizacji. Wykorzystuj膮c wiedz臋 z zakresu psychologii, pomaga zrozumie膰, dlaczego dzia艂amy w taki a nie inny spos贸b, prowadz膮c ludzi do sukces贸w. Autor szkole艅 i warsztat贸w z kompetencji zar贸wno mi臋kkich jak i technicznych.

Natalia Pawlak
Senior Tester at FlexDev - Future-proof Your Business
logo social medi贸w mentora

Od czas贸w wczesnoszkolnych wi膮za艂a swoj膮 przysz艂o艣膰 ze 艣rodowiskiem IT. Marzenie to zrealizowa艂a studiuj膮c na Politechnice Pozna艅skiej na kierunku Informatyka. Swoj膮 zawodow膮 w臋dr贸wk臋 rozpocz臋艂a kilka lat temu. Na pocz膮tku by艂o to testowanie, ale gdzie艣 zawsze pojawia艂y si臋 stanowiska zwi膮zane r贸wnie偶 z koordynacj膮 pracy oraz zarz膮dzaniem lud藕mi. Posiada certyfikacje z zakresu testowania jak i prowadzenia projekt贸w. Stawia na komunikatywno艣膰 i indywidualne oraz grupowe docenianie wsp贸艂pracownik贸w, ze wskazaniem ich mocnych stron i odpowiednim ukierunkowaniem. W swoim zespole stawia na relacje partnerskie bazuj膮ce nie tylko na autorytecie prze艂o偶onego, ale r贸wnie偶 rodzinnej atmosferze. W wolnym czasie czyta ksi膮偶ki kryminalne lub ogl膮da seriale. Ponadto jak tylko pogoda pozwala wyrusza na spacery ze swoimi psiakami. W 2020 roku razem z Karolin膮 Paw艂owsk膮 stworzy艂a mark臋 Fun with bugs. Pod tym szyldem napisa艂y i wyda艂y w modelu self-publishingu ksi膮偶k臋 鈥濸odr贸偶 przez 艣wiat testowania鈥, kt贸ra w lekki i zabawny spos贸b uczy testowania. Ksi膮偶ka pomog艂a ju偶 setkom os贸b w przebran偶owieniu si臋 i wej艣ciu do IT.

Karolina Paw艂owska
Senior QA, trenerka IT i ekspertka ds. jako艣ci oprogramowania
logo social medi贸w mentora

Aktywnie dzia艂a w 艣rodowisku IT i game dev od paru 艂adnych lat. Pracowa艂a w r贸偶nych firmach i zespo艂ach przy wielkich i ma艂ych aplikacjach. Najbardziej lubi dba膰 o jako艣膰, szczeg贸lnie testowa膰 eksploracyjnie i dzieli膰 si臋 t膮 pasj膮 z innymi. Jest fank膮 gier planszowych i komputerowych, kt贸re tak偶e testuje wspieraj膮c w ten spos贸b niezale偶nych tw贸rc贸w gier. W 2020 roku razem z Natali膮 Pawlak stworzy艂y mark臋 Fun with bugs. Pod tym szyldem napisa艂y i wyda艂y w modelu self-publishingu ksi膮偶k臋 鈥濸odr贸偶 przez 艣wiat testowania鈥, kt贸ra w lekki i zabawny spos贸b uczy testowania. Ksi膮偶ka pomog艂a ju偶 setkom os贸b w przebran偶owieniu si臋 i wej艣ciu do IT.

Krzysztof Kanawka
Dr in偶. prezes zarz膮du Blue Dot Solutions
logo social medi贸w mentora

Dr in偶. Krzysztof Kanawka, absolwent AGH, Fachhoschule Muenster i Imperial College London. Obecnie pe艂ni funkcj臋 prezesa zarz膮du sp贸艂ki Blue Dot Solutions, kt贸ra jest M艢P dzia艂aj膮c膮 w sektorze kosmicznym w Polsce. Dzia艂alno艣膰 Krzysztofa koncentruje si臋 g艂贸wnie praktycznym zastosowaniu danych satelitarnych, czyli na aplikacjach telekomunikacyjnych, GNSS, EO oraz analizach technologicznych sektora kosmicznego. Ponadto, od 2016 roku Krzysztof i jego zesp贸艂 wspieraj膮 inne startupy technologiczne w formie akceleratora biznesowego Space3ac. Od tego czasu akcelerator ten wspar艂 ponad 150 startup贸w technologicznych z ca艂ego 艣wiata. Akcelerator zazwyczaj dzia艂a w formie 鈥瀍quity-free鈥 i zapewnia kontakty z przemys艂em.

Patryk Jar
Lider Techniczny zespo艂u Innowacji, Kainos
logo social medi贸w mentora

Od ponad 15 lat dzia艂a w bran偶y informatycznej, dostarczaj膮c kompleksowe systemy informatyczne. Od 2021 roku odpowiedzialny za wsp贸艂prac臋 z polskimi uczelniami i 艣rodowiskiem start-upowym. Aktywnie organizowa艂 i wspiera艂 wiele inicjatyw edukacyjnych (Code Camp, Code Club, Virtual Work Experience) i innowacyjnych projekt贸w na pograniczu IT i nauki. Pr贸cz swoich stricte profesjonalnych zainteresowa艅, Patryk ch臋tnie pos艂ucha o (m膮drych) rozwi膮zaniach Smart City, Green Software czy szeroko rozumianej pop-kulturze.

艁ukasz Pelowski
General Director at SGG | Value investor | Mentor | Akademia Leona Ko藕mi艅skiego
logo social medi贸w mentora

Manager z 20 letnim do艣wiadczeniem w zarz膮dzaniu ma艂ymi i 艣rednimi przedsi臋biorstwami. Specjalizuje si臋 w planowaniu i wdra偶aniu strategii rozwoju, negocjacjach oraz budowaniu warto艣ci firmy. Pierwsz膮 dzia艂alno艣膰 za艂o偶y艂 na studiach. P贸藕niej stworzy艂, dopracowa艂 i rozwija艂 wiele idei biznesowych o o zr贸偶nicowanym profilu. Obecnie zaanga偶owany w rozw贸j sp贸艂ek Secret Garden Group i Biuro56, inwestuje tak偶e na gie艂dzie. Prywatnie kocha boks, wspinaczk臋 i podr贸偶e. Ponadto lubi czyta膰 i uczy膰 si臋 j臋zyk贸w obcych. Entuzjasta dynamicznego podej艣cia do 偶ycia.

Jaros艂aw Wulnikowski
Principal Software Engineer / Team Leader w S&P Global
logo social medi贸w mentora

Programista-manager z 10 letnim do艣wiadczeniem. W trakcie swojej kariery przeszed艂 przez wiele organizacji (startupy, agencje marketingowe, ma艂e i 艣rednie firmy, korporacje). Obecnie zajmuje si臋 budowaniem i zarz膮dzaniem zespo艂ami programistycznymi oraz doradzaniem firmom w zakresie procesu wytwarzania oprogramowania. Aktualnie pracuje jako Principal software engineer w S&P Global gdzie odpowiada za kilkunastoosobowy zesp贸艂 programist贸w oraz rozwija w艂asn膮 firm臋 Cappibare, gdzie wytwarza nowoczesne strony internetowe.

Wojciech Leonowicz
Bridging startup tech supply with business demands
logo social medi贸w mentora

Wspiera startupy w ich rozwoju, aktywnie uczestnicz膮c w lokalnych, krajowych i mi臋dzynarodowych mechanizmach wsparcia. Bra艂 udzia艂 w akceleracji 150+ zespo艂贸w, kt贸re pracowa艂y z ponad 20 du偶ymi przedsi臋biorstwami i korporacjami.

Ewa Marczewska
Data Visualization | AI Ethics | Data Storytelling | Data Science
logo social medi贸w mentora

Dociekliwa specjalistka Data Science oraz artystka. Z wykszta艂cenia urbanistka i filozofka. Wiele lat pracy przy projektach planistycznych, partycypacyjnych i edukacyjnych. Skupia si臋 g艂贸wnie na wizualizacji i analizie proces贸w zar贸wno biznesowych, jak i spo艂ecznych. Dodatkowo bardzo wa偶na jest dla niej praca spo艂eczna i wykorzystanie nowych technologii w zakresie AI for Good. Aktywnie dzia艂a na rzecz promocji kobiet w ka偶dej dziedzinie, szczeg贸lnie w AI, wsp贸艂za艂o偶ycielka WiMLDS (Women in Machine Learning & Data Science) Tr贸jmiasto. W wolnym czasie, gdy nie czyta, to maluje, zwiedza 艣wiat na rowerze oraz tworzy muzyk臋.

mgr Kamil Tomaszewski
Wyk艂adowca na Uniwersytecie SWPS w Sopocie, kierownik Pracowni Bada艅 Psychologicznych, psycholog, psychoterapeuta

Psycholog, doradca zawodowy, psychoterapeuta poznawczo-behawioralny w trakcie certyfikacji. Cz艂onek Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej. W swojej pracy terapeutycznej zajmuje si臋 psychoterapi膮 indywidualn膮 os贸b doros艂ych, zmagaj膮cych si臋 z r贸偶nymi trudno艣ciami natury psychicznej i emocjonalnej. Zainteresowania zawodowe dotycz膮: zaburze艅 l臋kowych, afektywnych, osobowo艣ci, uzale偶nie艅. Swoj膮 prac臋 poddaje regularnej superwizji. Tytu艂 magistra psychologii uzyska艂 na Uniwersytecie SWPS w Sopocie, z kt贸rym jest zawodowo zwi膮zany od 2016 roku. Prowadzi zaj臋cia z zakresu psychologii klinicznej i zdrowia: dynamik臋 proces贸w grupowych, wywiad psychologiczny, umiej臋tno艣ci psychologiczne, psychopatologi臋. Wspiera liczne projekty badawcze, wdra偶aj膮c rozwi膮zania przyjazne dla nauki i pracuj膮c nad w艂asnym projektem doktoranckim. Uko艅czy艂 studia z zakresu doradztwa zawodowego i job-coachingu. Prowadzi szkolenia z zakresu umiej臋tno艣ci mi臋kkich. Uko艅czy艂 szkolenia z zakresu terapii schemat贸w, terapii samouszkodze艅, dialogu motywuj膮cego, kurs Terapii Poznawczej Opartej na Uwa偶no艣ci (MBCT). Do艣wiadczenie zawodowe zdobywa艂 m.in. w Wojew贸dzkim Szpitalu Psychiatrycznym im. Prof. Tadeusza Bilikiewicza, Hospicjum im. Ks. E. Dutkiewicza w Gda艅sku, Centrum Integracja, Plac贸wka Wsparcia Rodziny i Dziecka 鈥 艢wiat艂owcy.

Anna Zieli艅ska
Project Manager

Jest Project Managerem z ponad 16-letnim do艣wiadczeniem w zarz膮dzaniu projektami i wsp贸艂pracy z innowacyjnymi polskimi i zagranicznymi firmami i start-upami. Specjalizuje si臋 w projektach mi臋dzynarodowych. 艢ci艣le wsp贸艂pracuje z przedstawicielami biznesu i nauki pe艂ni膮c rol臋 po艣rednika mi臋dzy tymi dwoma 艣wiatami. Od 2021 r. wspiera europejskie start-upy w ramach mi臋dzynarodowej akceleracji URBAN TECH. Uko艅czy艂a kierunek biznes mi臋dzynarodowy w Sydney鈥檚 International College, a tak偶e biznes i marketing z Australian University ACU National

艁ukasz Aszyk
Senior Analytics Engineer, Atos
logo social medi贸w mentora

Absolwent MsC Data Science na City, University of London oraz Wydzia艂u Zarz膮dzania Politechniki Gda艅skiej. Na co dzie艅 zajmuje si臋 konsultingiem i wdra偶aniem rozwi膮za艅 chmurowych. Przez 6 lat zdobywa艂 do艣wiadczenie we w艂asnej firmie konsultingowej w zakresie zarz膮dzania projektami. Interesuje si臋 rozwi膮zaniami w oparciu o dane od ponad 5 lat. Laureat dwoch wewnetrznych hackathonow (pollen.co) - algorytm klasyfikacji kandydat贸w oraz automatyzacja procesu bookingowego. Po godzinach biega z psem, czyta nowinki z zakresu technologii i przygotowuje do kolejnych certyfikacji z rozwi膮za艅 cloudowych (ostatnio AWS Solutions Architect Associate). Tech stack: SQL, Python, Snowflake (SnowPro certified), AWS (Cloud Practitioner certified), dbt, Looker (LookML certified).

dr in偶. arch. Jan Cudzik
COO in OutlineAI
logo social medi贸w mentora

Jest kierownikiem bada艅 w sp贸艂ce OutlineAI zajmuj膮cej si臋 automatyzacj膮 proces贸w analiz oraz projektowania w architekturze oraz adiunktem w Katedrze Architektury Miasta i Przestrzeni Nadwodnych oraz Kierownikiem Laboratorium Cyfrowych Technologii, na Wydziale Architektury Politechniki Gda艅skiej. Obecnie prowadzi szeroko zakrojone badania naukowe dotycz膮ce mi臋dzy innymi architektury kinematycznej, cyfrowych technik wspomagaj膮cych projektowanie architektoniczne, cyfrowej fabrykacji, form sztucznej inteligencji w architekturze i sztuce.

Prelegenci i jury

Marcin M艂y艅ski
CEO, CODE:ME, Founder Hackerspace Tr贸jmiasto
logo social medi贸w mentora

Entuzjasta nowych technologii, koncepcji Internet of Things oraz 艣wiata startup贸w. Koordynator wielu biznesowych wydarze艅 dla setek os贸b oraz organizator kilkudziesi臋ciu hackathon贸w. Co-founder & CEO CODE:ME, jednej z najwi臋kszych polskich szk贸艂 programowania oraz za艂o偶yciel HACKER:SPACE Tr贸jmiasto, otwartej technologicznej przestrzeni, po艣wi臋conej tworzeniu i rozwojowi innowacyjnych projekt贸w. Hackerspace Tr贸jmiasto jest obecnie jedn膮 z najwi臋kszych technologicznych spo艂eczno艣ci w p贸艂nocnej Polsce. Uczestnik PFR School of Pioneers, realizowanego we wsp贸艂pracy z University of Cambridge, mi臋dzynarodowego programu dedykowanego przedsi臋biorcom i wizjonerom w obszarze nowych technologii.

Kacper Kostecki
Linux Engineer
logo social medi贸w mentora

Na co dzie艅 Linux engineer, kt贸ry stara si臋 aby infrastruktura zawsze by艂a "up and running". Prowadzi firm臋, kt贸ra pomaga si臋 odnale藕膰 zawodowo w ogromnym 艣wiecie IT poprzez dopasowywanie przysz艂ych pracownik贸w wymaga艅 klient贸w. Zielony dres i zielony Jeep to jego znaki rozpoznawcze. Zawsze otwarty na nowe do艣wiadczenia i wyzwania.

Wojciech Herisz
Tech Lead, autor szkole艅 i warsztat贸w

Na co dzie艅 Tech Lead z programistycznym zaci臋ciem, doskonale 艂膮czy technologi臋 z ludzkim podej艣ciem. Jego pasja to psychologia evidence-based, dzi臋ki kt贸rej skupia si臋 na ludziach jako najwi臋kszej warto艣ci w organizacji. Wykorzystuj膮c wiedz臋 z zakresu psychologii, pomaga zrozumie膰, dlaczego dzia艂amy w taki a nie inny spos贸b, prowadz膮c ludzi do sukces贸w. Autor szkole艅 i warsztat贸w z kompetencji zar贸wno mi臋kkich jak i technicznych.

Sergiusz Ryczel
Prezenter, komentator sportowy, dziennikarz, konferansjer, trener medialny, motywator, organizator rozrywki
logo social medi贸w mentora

Bazuj膮c na swoim do艣wiadczeniu i umiej臋tno艣ciach, prowadz臋 warsztaty z zakresu skutecznej komunikacji i wyst膮pie艅 publicznych oraz szkolenia medialne. Pomagam w tworzeniu w艂asnego video marketingu w ramach strategii Personal Branding lub Employer Branding. Moimi klientami s膮 zar贸wno przedstawiciele biznesu korporacyjnego jak i mniejsi przedsi臋biorcy oraz wszyscy Ci, kt贸rzy mi臋dzy innymi za po艣rednictwem kamery i internetu promuj膮 swoje us艂ugi. Wsp贸艂pracuj臋 te偶 z najm艂odszymi lub starszymi sportowcami szkol膮c ich w zakresie umiej臋tno艣ci kontaktu z mediami i pracy przed kamer膮.

Rados艂aw Wika
Dyrektor Gda艅skiego Parku Naukowo - Technologicznego
logo social medi贸w mentora

Z wykszta艂cenia ekonomista, posiada kilkunastoletnie do艣wiadczenie w bran偶y finansowej potwierdzone realizacj膮 kilkudziesi臋ciu projekt贸w inwestycyjnych oraz do艣wiadczeniem w zarz膮dzaniu zespo艂ami projektowymi. Ekspert w zakresie pozyskiwania funduszy, w tym europejskich. Praktyk w transferze technologii oraz w realizacji projekt贸w B+R. Obecnie pe艂ni obowi膮zki Dyrektora Gda艅skiego Parku Naukowo-Technologicznego oraz jest cz艂onkiem Rady Pomorskiego Klastra ICT Interizon.

Do艂膮cz do nas!

Czy podoba Ci si臋 Idea Hack4change?

Chcesz wesprze膰 nas merytorycznie podczas wydarzenia i pom贸c naszym uczestnikom podczas sesji mentorskich? Mo偶e widzisz dla siebie przestrze艅 podczas warsztat贸w wprowadzaj膮cych w tematyk臋 hackathonu?

Je偶eli tak - koniecznie zg艂o艣 si臋 do nas!

ikona telefonu
+48 732 012 597
ikona maila
kontakt@hack4change.tech