Efekty 2022

Hackathon odby艂 si臋 10-12 czerwca 2022 roku w formie hybrydowej - w Domu Zdrojowym w Gda艅sku, W S艂upskim Inkubatorze Technologicznym oraz online. W wydarzeniu uczestniczy艂o ok. 150 os贸b (uczestnicy, mentorzy, eksperci). Wszyscy podj臋li si臋 wyzwania, aby w 48 godzin stworzy膰 projekty wyj膮tkowe, nowoczesne technologicznie oraz bardzo potrzebne ludziom i naszej planecie.

Projekty 2022

Uczestnikami hackathonu byli przede wszystkim pasjonaci technologii, kt贸rzy chcieli stworzy膰 innowacyjne projekty wp艂ywaj膮ce pozytywnie na zmiany w naszym 艣rodowisku i 偶yciu codziennym: programi艣ci, UX/UI designerzy, psycholodzy, socjolodzy, studenci informatyki, marketingowcy czy graficy. Wszystkich uczestnik贸w wspierali najbardziej do艣wiadczeni eksperci m.in.: 艣wiata technologii, biznesu, kultury, o艣wiaty, klimatu,rozwoju osobistego czy samorz膮dowcy. Podczas wydarzenia powsta艂o 14 zespo艂贸w, kt贸re pracowa艂y dzie艅 i noc nad rozwojem swoich pomys艂贸w stacjonarnie oraz online. Ka偶dy zesp贸艂 mia艂 mo偶liwo艣膰 skorzystania z porad naszych Ekspert贸w podczas ponad 30 h konsultacji.

reclea.eco

I MIEJSCE
reclea.eco - to odwr贸cony marketplace. Platforma 艂膮czy potrzeby dw贸ch grup: 艣wiadomych konsument贸w, kt贸rzy chc膮 odpowiedzialnie pozby膰 si臋 nieu偶ywanych przedmiot贸w oraz firm dbaj膮cych o zr贸wnowa偶ony rozw贸j, zainteresowanych cyrkularnym modelem biznesu.

艢wiadomo艣膰 ekologiczna ro艣nie i wielu z nas chce pozbywa膰 si臋 niechcianych przedmiot贸w w spos贸b odpowiedzialny. Obecnie wymaga to wysi艂ku i samozaparcia. Potwierdzaj膮 to ci, kt贸rzy dodawali w ostatnim czasie og艂oszenie sprzeda偶owe na popularnych portalach. Z drugiej strony zauwa偶alnym trendem jest zwrot przedsi臋biorstw w kierunku cyrkularnego modelu biznesu. Ograniczone 艂a艅cuchy dostaw, presja klient贸w, wymogi inwestor贸w, w przysz艂o艣ci zapewne r贸wnie偶 prawne. Reclea 艂膮czy potrzeby tych dw贸ch grup. Tu firmy og艂aszaj膮 czego potrzebuj膮, a po stronie u偶ytkownik贸w indywidualnych proces jest maksymalnie uproszczony dzi臋ki zastosowaniu machine learningu i AI. Firmy otrzymaj膮 za to nie tylko platform臋 do pozyskiwania surowc贸w, ale te偶 miejsce do transparentnego promowania swoich zr贸wnowa偶onych dzia艂a艅, czego klienci i inwestorzy coraz cz臋艣ciej oczekuj膮. Pierwsz膮 grup膮 odbiorc贸w jest bran偶a odzie偶owa. Rocznie na 艣wiecie miliony ton ubra艅 trafia na wysypiska i do spalarni, dlatego potencja艂 dzia艂a艅 jest tu ogromny. Cyrkularny model gospodarki to przysz艂o艣膰.

Zesp贸艂 呕eton

II MIEJSCE

Narz臋dzie b臋d膮ce system wsparcia dzieci i ich rodzin poprzez aplikacj臋 z dedykowanym indywidualnym planem 偶etonowym. Ma ono pom贸c dzieciom, rodzicom, nauczycielom, terapeutom. Szczeg贸ln膮 grup膮 odbiorc贸w s膮 dzieci z Zespo艂em Aspergera.

WARZYWOMAT

III MIEJSCE

Paczkomat dla 艣wie偶ych owoc贸w iwarzyw od lokalnych dostawc贸w, promuj膮cy ide臋 Zero Waste.

Zespo艂 ECOORI

WYR脫呕NIENIE

Narz臋dzia walcz膮cego z problem zanieczyszczenia oraz po偶ar贸w, daj膮ce jednocze艣nie mo偶liwo艣膰 znalezienia najatrakcyjniejszych lokalizacji do odpoczynku w lasach Polski oraz 艣wiata.

Warsztaty 2022

  • Proekologiczny sp艂yw kajakowy

    05.06.2022, 10:00 鈥 15:00

    艢wiat mo偶na zmienia膰 na wiele sposob贸w. W tej edycji Hack4change, chcemy zrobi膰 co艣 dobrego jeszcze przed startem samego wydarzenia. Dlatego zapraszamy wszystkich ch臋tnych na sp艂yw kajakowy po艂膮czony ze sprz膮taniem rzeki Redy.
    To malownicza trasa, kt贸ra ko艅czy si臋 przy Rezerwacie Przyrody Beka. Tu偶 za rezerwatem rzeka Reda wp艂ywa do Zatoki Gda艅skiej.

    Dla kogo?
    Dla tych, kt贸rzy lubi膮 kajaki i dla tych, kt贸rzy lubi膮 spacery nad rzek膮, bo sprz膮tanie rzeki to tak偶e wszystko, co wok贸艂 niej.

    Jak to b臋dzie wygl膮da艂o?
    Podzielimy si臋 na co najmniej 2 dru偶yny. Cz臋艣膰 zespo艂u pop艂ynie kajakami, cz臋艣膰 przejdzie pieszo. Do pokonania b臋dziemy mieli kilka kilometr贸w, ale bez obaw 鈥 nie b臋dzie to m臋cz膮ca trasa.

    Na koniec sprz膮tania zapraszamy na co艣 ciep艂ego i pierwsz膮 Hack4change鈥檕w膮 integracj臋 po艂膮czon膮 ze 艣wi臋towaniem pierwszego sukcesu zwi膮zanego z odrobin臋 czystsz膮 planet膮 馃槈

    Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejno艣膰 zg艂osze艅.
    Szczeg贸艂y organizacyjne przeka偶emy po zamkni臋ciu zapis贸w.

  • Potrzeba, pomys艂 i weryfikacja - definiowanie celu, model rozwi膮zania i prototypowanie

    06.06.2022, 18:00 - 19:00

    Business development 鈥 dowiesz si臋 jak wygl膮da rozw贸j, wdra偶anie prototyp贸w, model biznesowy oraz metody pracy podczas ca艂ego procesu.

    - Ka偶dy nowy proces wymaga uzasadnienia - dlatego trzeba wiedzie膰, dlaczego co艣 si臋 robi.
    - Ka偶dy proces ma swoich odbiorc贸w 鈥 dlatego trzeba wiedzie膰 dla kogo wprowadzamy nowe rozwi膮zania.
    - Ka偶dy proces wymaga analizy interesariuszy - kto b臋dzie za, kto przeciw?
    - Model biznesowy (business case) 鈥 zawsze trzeba rozumie膰 kontekst, kt贸ry narzuca ograniczenia i spos贸b realizacji - m贸wi nam "jak".
    - Po co nam modelowanie AS-IS i TO-BE?
    - Po co nam prototypy i testowanie?

    logo social medi贸w mentora
    Hubert Drabczyk
    Lead Business Analyst / Manager w PwC IT Services Sp. z o.o.

    Jest analitykiem biznesowym i systemowym z 13-letnim do艣wiadczeniem w bran偶y IT. Do艣wiadczony w analizie z艂o偶onych relacji systemowych i danych oraz w zarz膮dzaniu zespo艂ami. Specjalizuje si臋 w rozwi膮zaniach klasy CRM, bilingowych oraz procesach kontrolno-pomiarowych.
    Uczestniczy艂 w procesach wdra偶aj膮cych nowoczesne rozwi膮zania, zast臋puj膮ce starsze systemy w du偶ych organizacjach. W licznych projektach odpowiada艂 za dostarczanie analizy biznesowej lub systemowej oraz odpowiada艂 za modelowanie proces贸w biznesowych AS-IS i TO-BE (dokumentowanie rozwi膮zania, pomoc w przygotowaniu migracji danych, remediacj臋 i wsparcie rozwi膮za艅 po uruchomieniu).

  • Rozwi膮zania zorientowane na pozytywny wp艂yw na ludzi i 艣rodowisko

    07.06.2022, 17:00 - 18:00

    Biznesowo-techniczna sesja inspiracyjna bazuj膮ca na do艣wiadczeniach z projekt贸w realizowanych przez Microsoft Industry Solutions dla przedsi臋biorstw oraz instytucji sektora publicznego. Podczas sesji om贸wimy przyk艂ady, wnioski i rekomendacje dotycz膮ce rozwi膮za艅 IT tworzonych w celu wsparcia ludzi oraz 艣rodowiska. Celem sesji jest zainspirowanie uczestnik贸w hackathonu, pokazanie na jakie aspekty warto zwr贸ci膰 uwag臋 na etapie identyfikacji potrzeb biznesowych, jak r贸wnie偶 planowania oraz technicznej implementacji rozwi膮zania, aby osi膮gn膮膰 jak najwi臋kszy pozytywny efekt.

    logo social medi贸w mentora
    Pawe艂 Kr贸lak
    Solution Architect w Microsoft

    Pasjonat technologii poprawiaj膮cych jako艣膰 偶ycia, zwi臋kszaj膮cych produktywno艣膰 zespo艂贸w oraz usprawniaj膮cych wsp贸艂prac臋 i komunikacj臋 na poziomie ca艂ej organizacji. Od 15 lat pracuj膮c w firmie Microsoft w r贸偶nych rolach, uczestniczy艂 w projektach dla ponad 100 klient贸w w EMEA w obszarach takich jak: Modern Work, Employee Experience czy Wellbeing. Master Trainer w ramach programu motywacyjno-rozwojowego LifePlan Academy stworzonego przez Fundacj臋 Marka Kami艅skiego. Wsp贸艂tw贸rca gry 鈥瀖a艂e DU呕E wyzwania鈥 motywuj膮cej do podejmowania wyzwa艅 i ma艂ymi krokami zmieniania 偶ycia na lepsze. Mi艂o艣nik 艣wiadomego 偶ycia, wytrwale poszukuj膮cy warto艣ciowych projekt贸w, w kt贸re warto zainwestowa膰 najcenniejszy 偶yciowy zas贸b jakim jest czas.

  • IoT - Smart Energy Calculator EPAM (warsztat prowadzony w j臋zyku angielskim)

    07.06.2022, 17.00 - 20.00

    Hevelianum. Dom Zdrojowy, ul. Zdrojowa 2, Gda艅sk

    Sprawne pozyskiwanie energii elektrycznej z odnawialnych 藕r贸de艂 energii to niezwykle wa偶ny i aktualny temat. Dlatego przygotowali艣my warsztaty, kt贸re wprowadz膮 Was do 艣wiata energii solarnej. Specjali艣ci z EPAM, kt贸rzy na co dzie艅 zajmuj膮 si臋 t膮 tematyk膮, poka偶膮 Wam, w jaki spos贸b podej艣膰 do rozwi膮zania realnych problem贸w w projekcie na etapie projektowania instalacji oraz w jej codziennym u偶ytkowaniu. Wsp贸lnie roz艂o偶ymy na czynniki pierwsze kwesti臋 tworzenia oprogramowania s艂u偶膮cego do obliczenia oraz monitorowania wytwarzania i zu偶ycia energii elektrycznej.

    Skupimy si臋 na:
    鈥 utrzymaniu i monitorowaniu systemu (panele solarne i peryferia) w艂膮czaj膮c czynniki zewn臋trzne (geolokalizacja oraz czynniki pogodowe)
    鈥 usprawnieniu instalacji ju偶 istniej膮cych
    鈥 poszukiwaniu element贸w niezb臋dnych do zbudowania rozwi膮zania (czujniki, sensory, mikrokomputery oraz mikrokontrolery, oprogramowanie)
    鈥 oszcz臋dno艣ciach zwi膮zanych z instalacj膮 paneli solarnych

    Podczas warsztat贸w zdefiniujemy potencjalne problemy i zaproponujemy sposoby ich rozwi膮zania. Pod koniec zaj臋膰 wsp贸lnie wybierzemy jeden z problem贸w, aby kontynuowa膰 prac臋 nad jego rozwi膮zaniem w trakcie hackathonu w ramach 艣cie偶ki "Solar Energy Calculator".

    Wymagania dla uczestnik贸w:
    Chcieliby艣my stworzy膰 interdyscyplinarne zespo艂y, kt贸re b臋d膮 pracowa膰 nad finalnym rozwi膮zaniem jednego z problem贸w, dlatego zapraszamy na warsztaty osoby, kt贸re:

    鈥 posiadaj膮 wiedz臋 z zakresu instalacji i system贸w instalacji solarnych lub energetycznych (nie musz膮 posiada膰 wiedzy z zakresu programowania)
    鈥 osoby znaj膮ce zagadnienia z zakresu programowania
    鈥 osoby, kt贸re potrafi膮 wydoby膰 i przetworzy膰 informacje z baz danych
    鈥 tester贸w/testerki oprogramowania (frontend i backend)
    鈥 elektronik贸w lub hobbyst贸w, kt贸rzy maj膮 do艣wiadczenie z mikrokontrolerami lub IoT

    logo social medi贸w mentora
    Andrei Kuryan
    Product Manager, konsultant ds. innowacji i trener TRIZ w EPAM
    logo social medi贸w mentora
    Miros艂aw Pa艂ysiewicz EPAM
    Cz艂onek Hackerspace Tr贸jmiasto & IT Test Manager, EPAM

    Andrei Kuryan:
    Andrei Kuryan, zaanga偶owany w dzia艂ania zwi膮zane z innowacjami, wsp贸艂za艂o偶yciel firmy Invention Machine Labs, kt贸r膮 w 1999 roku magazyn Fortune uzna艂 za 鈥瀓edn膮 z najbardziej innowacyjnych firm w USA鈥.

    Pracowa艂 jako analityk biznesowy i deweloper produkt贸w innowacyjnych w firmie Orientsoft, Ltd. w Mi艅sku na Bia艂orusi, oraz jako konsultant ds. innowacji i deweloper TRIZ. Opracowa艂 wiele narz臋dzi i metod TRIZ, w tym oparty na TRIZ Nawigator modeli biznesowych i TRIZ Ontology. Od 2015 roku jest Product Managerem, konsultantem ds. innowacji i trenerem TRIZ w EPAM Systems, Inc. Jest wsp贸艂za艂o偶ycielem EPAM TRIZ Club i wsp贸艂przewodnicz膮cym konferencji TRIZ Developers Summit.

    Zainteresowania zawodowe:
    - Teoria innowacyjnego rozwi膮zywania problem贸w (TRIZ)
    - Zarz膮dzanie innowacjami
    - Rozw贸j produktu
    - Business model design
    - Analiza biznesowa
    - Analiza proces贸w

    Miros艂aw Pa艂ysiewicz:
    Posiada ponad 16 lat do艣wiadczenia w obszarze zapewnienia jako艣ci oprogramowania. Mia艂 okazj臋 uczestniczy膰 w r贸偶nych projektach informatycznych od ma艂ych zespo艂贸w skupionych na portalach z grami online przez aplikacje webowe z zak艂adami sportowymi czy zakupami online po z艂o偶one systemy z sektora energetycznego. Obecnie pracuje na stanowisku Test Menad偶era w sektorze informacji marketingowej. Od 2012 roku zaanga偶owany r贸wnie偶 w szkolenia innych. Jego specjalno艣ci膮 s膮 艣rodowiska testowe, przygotowywanie test贸w i scenariuszy testowych, a tak偶e testowanie responsywnych stron mobilnych. Hobbystycznie zajmuje si臋 technologi膮 druku 3D i IoT. Zaanga偶owany w dzia艂alno艣膰 tr贸jmiejskiego Hackerpasce鈥檜.

  • Od wymaga艅 do raportu 鈥 wprowadzenie do open source modern data stack

    07.06.2022, 18:00 - 20:00

    Na pewno s艂yszeli艣cie o AI i uczeniu maszynowym. Mimo 偶e jest to bardzo wa偶ny obszar biznesowy, to jednak wci膮偶 analityka i raportowanie jest czo艂owym priorytetem dla wi臋kszo艣ci CDOs (Chief Data Officers). Dlatego przygotowali艣my warsztaty przygotowuj膮ce do stworzenia interaktywnego dashboardu przy u偶yciu najnowszych opensourcowych narz臋dzi do transformacji danych i raportowania. Pozwoli on na zapoznanie si臋 z trendami dotycz膮cymi modern open-source data stack. B臋dziemy pracowa膰 z open-data wraz z narz臋dziem do stworzenia warstwy transformacyjnej (dbt: https://www.getdbt.com/) oraz po艂膮czenia jej z narz臋dziem do raportowania light-dash (https://www.lightdash.com/) z wykorzystaniem hurtowni danych Snowflake (https://www.snowflake.com/).


    Dla kogo:
    Dla deweloper贸w rozwa偶aj膮cych zaj臋cie si臋 analityk膮 danych lub analityk贸w danych, kt贸rzy chc膮 zapozna膰 si臋 z najnowszymi narz臋dziami na rynku modern data stack.

    Cele warsztat贸w:
    Dowiesz si臋 jak zebra膰 i przet艂umaczy膰 wymagania biznesowe na wymagania systemowe. Poznasz nowe opensourcowe narz臋dzia z zakresu gromadzenia i transformacji danych. Nauczysz si臋 podstawowych transformacji danych. Pod艂膮czysz warstw臋 transformacyjna z narz臋dziem raportowania. Stworzysz dashboard z metrykami.

    Wymagania dla uczestnik贸w:
    - Minimalne wymagania:
    SQL pocz膮tkuj膮cy+
    Znajomo艣膰 konceptu j臋zyka programowania obiektowego
    Znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego na poziomie 艣redniozaawansowanym

    - Idealne wymagania:
    SQL 艣rednio-zaawansowany
    Znajomosc dbt
    Ulubiony edytor oprogramowania
    Znajomo艣膰 git/github
    Znajomo艣膰 bash/shell

    logo social medi贸w mentora
    艁ukasz Aszyk
    Senior Analytics Engineer Atos

    Absolwent MsC Data Science na City, University of London oraz Wydzia艂u Zarz膮dzania Politechniki Gda艅skiej. Na co dzie艅 zajmuje si臋 konsultingiem i wdra偶aniem rozwi膮za艅 chmurowych. Przez 6 lat zdobywa艂 do艣wiadczenie we w艂asnej firmie konsultingowej w zakresie zarz膮dzania projektami. Interesuje si臋 rozwi膮zaniami w oparciu o dane od ponad 5 lat. Laureat dwoch wewnetrznych hackathonow (pollen.co) - algorytm klasyfikacji kandydat贸w oraz automatyzacja procesu bookingowego. Po godzinach biega z psem, czyta nowinki z zakresu technologii i przygotowuje do kolejnych certyfikacji z rozwi膮za艅 cloudowych (ostatnio AWS Solutions Architect Associate). Tech stack: SQL, Python, Snowflake (SnowPro certified), AWS (Cloud Practitioner certified), dbt, Looker (LookML certified).

  • 艢wiadome budowanie odporno艣ci psychicznej

    08.06.2022, 17:00 - 18:00

    Odporno艣膰 psychiczn膮 rozumiemy jako zdolno艣膰 do korzystania z pe艂ni swoich mo偶liwo艣ci i pozytywnego rozwoju niezale偶nie od warunk贸w otoczenia. Jest dla psychiki tym, czym uk艂ad immunologiczny dla organizmu. 艢wiadoma praca z odporno艣ci膮 przygotowuje do 偶ycia w 艣wiecie V.U.C.A. gdzie V = zmienno艣膰 (ang. volatility); U = niepewno艣膰 (ang. uncertainty); C = z艂o偶ono艣膰 (ang. complexity); A = niejednoznaczno艣膰 (ang. ambiguity). W trakcie spotkania dowiesz si臋 na co zwraca膰 uwag臋 w procesie budowania odporno艣ci.

    logo social medi贸w mentora
    Norbert Grzybek (Marek Kami艅ski Academy)
    Coach ICC & trener w Marek Kami艅ski Academy

    Specjalizuje si臋 we wspieraniu ludzi, organizacji w procesach zmian i 艣wiadomym budowaniu odporno艣ci psychicznej. Z biznesem wspo虂艂pracuje od 1998 roku, jako konsultant, project manager, trener, coach i mentor. Od 2014 roku rozwija praktyczne zastosowanie prowokatywno艣ci w coachingu i szkoleniach. Wspo虂艂tworzy艂 narze台dzia sprzedaz虈owe ING i PZU, e-lerningowe Polskiej Telefonii Cyfrowej. Ponad 10000 godzin szkolen虂 dla kadry zarza台dzaja台cej, sprzedaz虈y, konsultanto虂w, back office, trenero虂w, coacho虂w.

  • Storytelling i dane

    08.06.2022, 18:00 - 19:00

    Informacje na temat globalnych zmian klimatu s膮 prezentowane od kilkudziesi臋ciu lat, jednak dopiero w ostatnich latach zacz臋艂y zdobywa膰 zainteresowanie w opinii publicznej. Raport IPCC licz膮cy 3 675 stron, a nawet jego skr贸cona wersja licz膮ca 40 stron, to nie s膮 藕r贸d艂a, kt贸re 鈥瀝usz膮鈥 kogokolwiek, opr贸cz os贸b silnie zaanga偶owanych w walk臋 ze skutkami zmian klimatu. Danych mamy wiele, tylko czy dobrze je przedstawiamy? Dowiecie si臋 tego na warsztatach, w trakcie kt贸rych wykorzystamy lokalne, tr贸jmiejskie dane do stworzenia historii anga偶uj膮cych odbiorc臋 emocjonalnie. Ubierzemy dane tak, by sta艂y si臋 namacalne i rzeczywiste, wychodz膮c z krainy p艂aszczak贸w i statystyki, a l膮duj膮c na Ziemi, tr贸jmiejskiej ziemi.

    Wymagania:
    - Konto GSuite 鈥 korzysta膰 b臋dziemy z Google Drive i Google Spreadsheets, a z pomoc膮 prowadz膮cego, r贸wnie偶 z Google Colab (cho膰 wiedza programistyczna nie jest wymagana)
    - Konto w Notion, gdzie b臋dziemy budowa膰 nasze historie.

    logo social medi贸w mentora
    Szymon Moli艅ski
    R&D Specialist and Software Developer

    Senior Data Scientist, in偶ynier, humanista, tancerz, dziennikarz naukowy i (etyczny) haker. 呕yje z rodzin膮 i dwoma psami w Finlandii, a na co dzie艅 pracuje w firmie sektora e-commerce tworz膮c rozwi膮zania statystyczne i zwi膮zane z uczeniem maszynowym dla rynku polskiego. Przy tym bardzo blisko zwi膮zany z bran偶膮 kosmiczn膮, szczeg贸lnie t膮 jej cz臋艣ci膮, kt贸rej soczewki skierowane s膮 w kierunku Ziemi.

  • Zacznij z PowerApps

    08.06.2022, 19:00 - 20:00

    Je艣li szukasz sposobu by tworzy膰 aplikacje szybko i bez kodowania - to w艂a艣nie warsztaty dla Ciebie! PowerApps to narz臋dzie, kt贸re dzi臋ki funkcjom takim jak interfejs drag&drop, liczne szablony dostosowane do r贸偶norodnych scenariuszy biznesowych i niskie koszty administracyjne umo偶liwia szybkie i proste tworzenie aplikacji. Po艣wi臋膰 godzin臋 i dowiedz si臋 jak zhakowa膰 lepsz膮 przysz艂o艣膰!

    Wymagania:
    Ch臋膰 do nauki i dost臋p do PowerApps w ramach Microsoft Office (lub testowa wersja narz臋dzia, kt贸r膮 mo偶na za艂o偶y膰 tutaj: Por贸wnaj wszystkie plany platformy Microsoft 365 | Microsoft)

    logo social medi贸w mentora
    Gabriela Janik
    Technical Specialist, Microsoft

    Pracuje w Microsoft jako Technical Specialist. Wykorzystuje Microsoft Power Platform do wspierania transformacji cyfrowej du偶ych organizacji. Jej konikami s膮 Power Automate i Power Apps. interesuje si臋 r贸wnie偶 fizyk膮 i uwielbia pokazywa膰 ludziom, 偶e nauka jest czym艣 ekscytuj膮cym. Pracowa艂a jako t艂umacz wpis贸w na blogu w serwisie Radonova dotycz膮cych Radonu i jego pomiar贸w. Uko艅czy艂a Fizyk臋 Techniczn膮 na Politechnice Warszawskiej.

  • Tworzenie aplikacji bez programowania - low-code na bazie Mendix'a w praktyce

    09.06.2022, 16:30 - 18:00

    Wed艂ug Gartnera, do ko艅ca 2024 roku, ponad 65% oprogramowania b臋dzie wytwarzane przy wykorzystaniu platform low-code. Wszechobecna transformacja cyfrowa, poszukiwanie nowych modeli biznesowych i ch臋膰 skr贸cenia 'time to market' pchaj膮 klient贸w biznesowych w kierunku platform niskokodowych. Z jakiego艣 jednak powodu platformy low-code postrzegane s膮 jako zbyt ograniczone. Mateusz Molenda poka偶e wam jakie s膮 mo偶liwo艣ci platformy Mendix i opowie o swoich najciekawszych wyzwaniach w pracy z t膮 technologi膮.

    logo social medi贸w mentora
    Mateusz Molenda
    Senior Rapid Application Developer, Objectivity

    Pionier wykorzystania platformy Mendix w Polsce. Od 6 lat developuje aplikacje wykorzystuj膮c Mendix. Odpowiada艂 za transformacj臋 cyfrow膮 w SUEZ w Polsce inspiruj膮c tradycyjny biznes nowoczesnymi technologiami. Od niedawna wykorzystuje swoj膮 eksperck膮 wiedz臋 pomagaj膮c klientom Objectivity wytwarza膰 oprogramowanie jeszcze szybciej i lepiej.

  • Jak zrobi膰 dobr膮 prezentacj臋 projektu?

    09.06.2022, 18:00 - 19:00

    W czasie warsztat贸w dowiesz si臋 jak profesjonalnie przygotowa膰 kr贸tk膮 wypowied藕 biznesow膮. Wsp贸lnie zastanowimy si臋 nad zasadami skutecznej prezentacji i om贸wimy r贸偶ne rodzaje wyst膮pie艅. W czasie warsztat贸w roz艂o偶ymy pitch biznesowy na czynniki pierwsze i porozmawiamy o najcz臋stszych b艂臋dach w wyst膮pieniach. Porozmawiamy tak偶e o l臋ku i stresie, kt贸re towarzysz膮 prezentacjom i o tym jak jak je pokona膰. Poznasz i zrozumiesz swoje bariery i dowiesz si臋 jak je przezwyci臋偶y膰.

    logo social medi贸w mentora
    Ja艣mina Zwierz
    Project Manager, Gda艅ski Park Naukowo-Technologiczny

    Project manager zespo艂u ds. wsparcia przedsi臋biorczo艣ci i innowacyjno艣ci w Dziale Park贸w Naukowo-Technologicznych w Pomorskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej Sp. z o.o. Absolwentka prawa mi臋dzynarodowego na Uniwersytecie w Maastricht w Holandii. Obecnie zajmuje si臋 wspieraniem start-up贸w w rozwoju projekt贸w badawczo-rozwojowych poprzez 艣wiadczenie i organizacj臋 us艂ug doradczych w zakresie doradztwa biznesowego, komercjalizacji bada艅 oraz zarz膮dzania w przedsi臋biorstwie. Od 2016 r. tworzy przestrze艅 do wymiany informacji pomi臋dzy 艣rodowiskiem start-upowym, biznesem i naukowcami w Gda艅skim Parku Naukowo-Technologicznym, szczeg贸lnie poprzez organizacj臋 konferencji. Wiedz臋 i do艣wiadczenie zdobyte na podyplomowych studiach menad偶erskich w Szkole G艂贸wnej Handlowej w Warszawie wykorzystuje jako mentor biznesowy, koordynator programowy wydarze艅, przewodnicz膮cy komisji oceniaj膮cej przedsi臋biorstwa do Gda艅skiego Parku, a tak偶e juror w konkursach dla start-up贸w.

  • Jak wygra膰 Hackathon?

    09.06.2022, 19:00 - 20:00

    Jak skorzysta膰 z wydarzenia na maksa? Jak rozplanowa膰 swoj膮 prac臋? Jak si臋 zaprezentowa膰? Na te i wiele wi臋cej pyta艅 odpowiemy podczas naszej prelekcji. Podzielimy si臋 obserwacjami uzbieranymi podczas ju偶 ponad pi臋tnastu hackathon贸w, kt贸re odwiedzili艣my, aby razem poszuka膰 odpowiedzi na pytanie "Jak wygra膰 hackathon?".

    logo social medi贸w mentora
    Kinga Marsza艂kowska
    logo social medi贸w mentora
    Marek Kud艂a

    W dzie艅 studenci informatyki na PJATK Gda艅sk, wieczorami tw贸rcy i Odyseusze, a w weekendy hackathonowi pasjonaci. Eksperymentuj膮 w obszarach technologii i sztuki realizuj膮c r贸偶ne projekty.

  • Warsztaty z tworzenia aplikacji webowych - wydarzenie stacjonarne w S艂upsku

    11.06.2022 11:00 - 17:00

    S艂upski Inkubator Technologiczny, Portowa 13, S艂upsk

    6-godzinne, stacjonarne warsztaty z tworzenia aplikacji webowych dla os贸b ze znajomo艣ci膮 podstaw Pythona i JavaScript'u. We藕miemy na warsztat jeden z problem贸w ekologicznych XXI wieku. W oparciu o realne dane stworzymy aplikacje z my艣l膮 o edukacji ekologicznej maj膮c na uwadze Cele Zr贸wnowa偶onego Rozwoju ONZ 2030.

    Dlaczego warto wzi膮膰 udzia艂?
    - je艣li jeszcze nie jeste艣 w IT, to doskona艂a okazja, 偶eby po膰wiczy膰, dowiedzie膰 si臋 czego艣 nowego i stworzy膰 kolejn膮 aplikacj臋, kt贸ra zasili Twoje portfolio
    - je艣li nie znasz Pythona, to b臋dziesz mie膰 okazj臋, aby go pozna膰 - wystarczy podstawowa znajomo艣膰 programowania (je艣li potrafisz napisa膰 p臋tl臋, a na pewno tak jest, to warsztaty s膮 dla Ciebie)
    - w ko艅cu mo偶na si臋 spotka膰 na 偶ywo! (i b臋dzie pizza 馃槃)
    - przygotowali艣my pakiety prezentowe dla uczestnik贸w (gad偶ety, elektronika, vouchery o warto艣ci 50z艂 na elektronik膮).

    logo social medi贸w mentora
    Ma艂gorzata Rita 艁yczywek
    Software Engineer, Wizards of the Coast

    Absolwentka bioinformatyki, zainteresowana po艂膮czeniem nauki i technologii. Jako FlyNerd skutecznie zach臋ca do stawiania pierwszych krok贸w w 艣wiecie IT. Swoj膮 wiedz膮 dzieli si臋 tak偶e jako mentorka na warsztatach m.in. na PyCodeCarrots, Django Girls oraz Rails Girls. Jest r贸wnie偶 bardzo otwart膮 i zaanga偶owan膮 trenerk膮 w CODE:ME.

  • Slow Joga (stacjonarnie)

    11 i 12.06.2022 9:30 - 10:00

    Hevelianum. Dom Zdrojowy, ul. Zdrojowa 2, Gda艅sk

    Zapraszamy na zaj臋cia jogi na dobry pocz膮tek produktywnego dnia!

    logo social medi贸w mentora
    Kinga Chabros

    Jestem absolwentk膮 wydzia艂u teatru Uniwersytetu Jagiello艅skiego. Joginka z dusz膮 artystki :) dlatego 艣wietnie rozumiem osoby, kt贸re maj膮 problem z wprowadzeniem zdrowego stylu w 偶ycie:) Kiedy zacz臋艂am praktykowa膰 jog臋 zauwa偶y艂am wp艂yw nieuregulowanego trybu 偶ycia na swoje z艂e samopoczucie psychiczne i fizyczne oraz na nisk膮 koncentracje 馃檪
    Dzi臋ki jodze zrozumia艂am nie tylko to jak s艂aba fizycznie jestem, ale tak偶e, 偶e emocje zbyt cz臋sto cz臋sto kieruj膮 moim 偶yciem. Teraz 艣mia艂o mog臋 powiedzie膰, 偶e moja pomog艂a mi i jeszcze paru osobom zadba膰 o siebie. Zapraszam na jog臋 w zgodzie z sob膮 i w rytmie w艂asnego oddechu.

Mentorzy 2022

Marcin M艂y艅ski
CEO, CODE:ME, Founder Hackerspace Tr贸jmiasto
logo social medi贸w mentora

Entuzjasta nowych technologii, koncepcji Internet of Things oraz 艣wiata startup贸w. Koordynator wielu biznesowych wydarze艅 dla setek os贸b oraz organizator kilkudziesi臋ciu hackathon贸w. Co-founder & CEO CODE:ME, jednej z najwi臋kszych polskich szk贸艂 programowania oraz za艂o偶yciel HACKER:SPACE Tr贸jmiasto, otwartej technologicznej przestrzeni, po艣wi臋conej tworzeniu i rozwojowi innowacyjnych projekt贸w. Hackerspace Tr贸jmiasto jest obecnie jedn膮 z najwi臋kszych technologicznych spo艂eczno艣ci w p贸艂nocnej Polsce. Uczestnik PFR School of Pioneers, realizowanego we wsp贸艂pracy z University of Cambridge, mi臋dzynarodowego programu dedykowanego przedsi臋biorcom i wizjonerom w obszarze nowych technologii.

Marek Kami艅ski
Podr贸偶nik, Innowator, Tw贸rca Metody Biegun, Marek Kami艅ski Academy
logo social medi贸w mentora

Zdobywca biegun贸w, za艂o偶yciel Fundacji Marek Kami艅ski Academy. Jako pierwszy na 艣wiecie zdoby艂 oba bieguny Ziemi w ci膮gu jednego roku, bez pomocy z zewn膮trz, za co zosta艂 wpisany do Ksi臋gi Rekord贸w Guinnessa. Inspiruje setki tysi臋cy ludzi w Polsce i na 艣wiecie poprzez ksi膮偶ki, filmy, podcasty, webinary i programy trenerskie. Stworzy艂 Marek Kami艅ski Academy, kt贸rej misj膮 jest promowanie wiary w potencja艂 ludzki i budowanie odporno艣ci psychicznej. Daje sprawdzone narz臋dzia do zmiany i osi膮gania cel贸w, kt贸re od 20 lat zmieniaj膮 z虈ycie dziesi膮tek tysi臋cy ludzi i pomagaj膮 w rozwoju osobistym i biznesowym. Za艂oz虈yciel Fundacji oraz pomys艂odawca mie台dzynarodowego programu transformacyjno-rozwojowego Life Plan Academy dla m艂odziez虈y w wieku 14-17 lat, kto虂rego celem jest zmiana jakos虂ci z虈ycia, zapobieganie depresji i budowa w艂asnej wartos虂ci, poprzez nauke台 osia台gania indywidualnych celo虂w.

Aby dowiedzie膰 si臋 wi臋cej odwied藕:
Marek Kami艅ski Academy
Fundacja Marka Kami艅skiego

Sergiusz Ryczel
Prezenter, komentator sportowy, dziennikarz, konferansjer, trener medialny, motywator, organizator rozrywki
logo social medi贸w mentora

Bazuj膮c na swoim do艣wiadczeniu i umiej臋tno艣ciach, prowadz臋 warsztaty z zakresu skutecznej komunikacji i wyst膮pie艅 publicznych oraz szkolenia medialne. Pomagam w tworzeniu w艂asnego video marketingu w ramach strategii Personal Branding lub Employer Branding. Moimi klientami s膮 zar贸wno przedstawiciele biznesu korporacyjnego jak i mniejsi przedsi臋biorcy oraz wszyscy Ci, kt贸rzy mi臋dzy innymi za po艣rednictwem kamery i internetu promuj膮 swoje us艂ugi. Wsp贸艂pracuj臋 te偶 z najm艂odszymi lub starszymi sportowcami szkol膮c ich w zakresie umiej臋tno艣ci kontaktu z mediami i pracy przed kamer膮.

Jaros艂aw Parzuchowski
CEO, Interizon: Pomorski Klaster ICT
logo social medi贸w mentora

Prezes Zarz膮du Klastra Interizon, najwi臋kszej na Pomorzu instytucji otoczenia biznesu z bran偶y ICT. Pe艂ni tak偶e funkcj臋 Przewodnicz膮cego Rady Inteligentnej Specjalizacji Pomorza 鈥濼echnologie Interaktywne w 艣rodowisku nasyconym informatycznie鈥. Jest cz艂onkiem dw贸ch interdyscyplinarnych zespo艂贸w badawczych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, realizuj膮cych systemy informatyczne dla bran偶y medycznej m.in. narz臋dzia do tworzenia modeli 3D z danych radiologicznych.

Pamela Krzypkowska
Cloud Solution Architect (Data & AI), Microsoft
logo social medi贸w mentora

Pamela pracuje w Microsoft jako Cloud Architect i specjalizuje si臋 w obszarze sztucznej inteligencji. Uko艅czy艂a Informatyk臋 na Politechnice Warszawskiej oraz Filozofi臋 na Uniwersytecie Warszawskim. Jej g艂贸wne obszary zainteresowa艅 to g艂臋bokie sieci neuronowe, NLP, etyka AI i filozofia umys艂u. Jest cz艂onkiem grupy ds. Etyki AI dzia艂aj膮cej przy KPRM oraz wyk艂adowc膮 elektyw贸w na Akademii Leona Ko藕mi艅skiego.

Anna Nowosielska
Applications, Data and AI Delivery Leader, Kyndryl
logo social medi贸w mentora

Pasjonuje mnie praca z lud藕mi i dla nich, aby osi膮ga膰 wsp贸lne cele. Mam przyjemno艣膰 pracowania w bardzo mi臋dzynarodowym 艣rodowisku, maj膮c kontakt z r贸偶nymi narodowo艣ciami i odmienn膮 kultur膮. Moj膮 kluczow膮 kompetencj膮 jest umo偶liwianie i integrowanie ludzi do wsp贸lnej pracy na rzecz wsp贸lnych cel贸w, budowania zwyci臋skich zespo艂贸w. Jestem uznawana za eksperta w dziedzinie outsourcingu strategicznego z udokumentowanym do艣wiadczeniem w pracy w z艂o偶onym 艣rodowisku. Jestem znana z tego, 偶e znajduj臋 rozwi膮zania, dzi臋ki czemu nadal dbam o ludzi, poniewa偶 us艂uga dotyczy ludzi, tych, kt贸rzy dostarczaj膮 i tych, kt贸rzy s膮 naszymi zadowolonymi klientami.

Monika Paczu艂a
Senior Developer, Salesforce.com & PwC
logo social medi贸w mentora

Kompetencje technologiczne poszerza na komercyjnych projektach ju偶 ponad 7 lat maj膮c w swoim portfolio mi臋dzy innymi tworzenie system贸w wspieraj膮cych brytyjskie spo艂ecze艅stwo. Pr贸cz tego do艣wiadczenie czerpa艂a z licznych dodatkowych inicjatyw: jako wolontariusz wspiera艂a lokalne samorz膮dy w zakresie profilaktyki uzale偶nie艅 w艣r贸d m艂odzie偶y, pracowa艂a w 艣wietlicy terapeutycznej, przyjmowa艂a rol臋 mentora w warsztatach programistycznych dla dzieci zagro偶onych wykluczeniem spo艂ecznym, prowadzi艂a prelekcje dla kobiet przekonuj膮c, 偶e one r贸wnie偶 mog膮 odnale藕膰 si臋 w zdominowanym przez Pan贸w sektorze IT. Mi艂o艣niczka gier wideo, pe艂na podziwu dla Cosplayer贸w, dla kt贸rych mia艂a przyjemno艣膰 organizowa膰 konkursy popularyzuj膮ce ich niezwyk艂e hobby. 呕ona i Matka gor膮co wierz膮ca, 偶e wszystko, co robimy ma wp艂yw na rzeczywisto艣膰 w jakiej 偶yjemy.

Miros艂aw Pa艂ysiewicz
Cz艂onek Hackerspace Tr贸jmiasto & IT Test Manager, EPAM
logo social medi贸w mentora

Posiada ponad 16 lat do艣wiadczenia w obszarze zapewnienia jako艣ci oprogramowania. Mia艂 okazj臋 uczestniczy膰 w r贸偶nych projektach informatycznych od ma艂ych zespo艂贸w skupionych na portalach z grami online przez aplikacje webowe z zak艂adami sportowymi czy zakupami online po z艂o偶one systemy z sektora energetycznego. Obecnie pracuje na stanowisku Test Menad偶era w sektorze informacji marketingowej. Od 2012 roku zaanga偶owany r贸wnie偶 w szkolenia innych. Jego specjalno艣ci膮 s膮 艣rodowiska testowe, przygotowywanie test贸w i scenariuszy testowych, a tak偶e testowanie responsywnych stron mobilnych. Hobbystycznie zajmuje si臋 technologi膮 druku 3D i IoT. Zaanga偶owany w dzia艂alno艣膰 tr贸jmiejskiego Hackerpasce鈥檜.

Norbert Grzybek
Coach ICC, trener, Marek Kami艅ski Academy
logo social medi贸w mentora

Specjalizuje si臋 we wspieraniu ludzi, organizacji w procesach zmian i 艣wiadomym budowaniu odporno艣ci psychicznej. Z biznesem wspo虂艂pracuje od 1998 roku, jako konsultant, project manager, trener, coach i mentor. Od 2014 roku rozwija praktyczne zastosowanie prowokatywno艣ci w coachingu i szkoleniach. Wspo虂艂tworzy艂 narze台dzia sprzedaz虈owe ING i PZU, e-lerningowe Polskiej Telefonii Cyfrowej. Ponad 10000 godzin szkolen虂 dla kadry zarza台dzaja台cej, sprzedaz虈y, konsultanto虂w, back office, trenero虂w, coacho虂w.

艁ukasz Aszyk
Senior Analytics Engineer, Atos
logo social medi贸w mentora

Absolwent MsC Data Science na City, University of London oraz Wydzia艂u Zarz膮dzania Politechniki Gda艅skiej. Na co dzie艅 zajmuje si臋 konsultingiem i wdra偶aniem rozwi膮za艅 chmurowych. Przez 6 lat zdobywa艂 do艣wiadczenie we w艂asnej firmie konsultingowej w zakresie zarz膮dzania projektami. Interesuje si臋 rozwi膮zaniami w oparciu o dane od ponad 5 lat. Laureat dwoch wewnetrznych hackathonow (pollen.co) - algorytm klasyfikacji kandydat贸w oraz automatyzacja procesu bookingowego. Po godzinach biega z psem, czyta nowinki z zakresu technologii i przygotowuje do kolejnych certyfikacji z rozwi膮za艅 cloudowych (ostatnio AWS Solutions Architect Associate). Tech stack: SQL, Python, Snowflake (SnowPro certified), AWS (Cloud Practitioner certified), dbt, Looker (LookML certified).

Szymon Moli艅ski
R&D Specialist and Software Developer, SARE
logo social medi贸w mentora

Senior Data Scientist, in偶ynier, humanista, tancerz, dziennikarz naukowy i (etyczny) haker. 呕yje z rodzin膮 i dwoma psami w Finlandii, a na co dzie艅 pracuje w firmie sektora e-commerce tworz膮c rozwi膮zania statystyczne i zwi膮zane z uczeniem maszynowym dla rynku polskiego. Przy tym bardzo blisko zwi膮zany z bran偶膮 kosmiczn膮, szczeg贸lnie t膮 jej cz臋艣ci膮, kt贸rej soczewki skierowane s膮 w kierunku Ziemi.

Jaros艂aw Kami艅ski
Product Manager, ICEO
logo social medi贸w mentora

Manager z do艣wiadczeniem zar贸wno w 艣wiecie korporacyjnym (obszar szeroko poj臋tego rynku kapita艂owego) jak i 艣rodowisku start-upowym (m.in. stworzenie marki eko-sneakers贸w Frootwear).Przez wiele lat zwi膮zany z kontrolingiem w sektorze bankowo艣ci korporacyjnej i instytucjonalnej. Aktualnie przekuwaj膮cy zdobyt膮 wiedz臋 na tworzenie i zarz膮dzanie produktami inwestycyjnymi na gie艂dach kryptowalutowych.

Pawe艂 Kr贸lak
Solution Architect, Microsoft
logo social medi贸w mentora

Pasjonat technologii poprawiaj膮cych jako艣膰 偶ycia, zwi臋kszaj膮cych produktywno艣膰 zespo艂贸w oraz usprawniaj膮cych wsp贸艂prac臋 i komunikacj臋 na poziomie ca艂ej organizacji. Od 15 lat pracuj膮c w firmie Microsoft w r贸偶nych rolach, uczestniczy艂 w projektach dla ponad 100 klient贸w w EMEA w obszarach takich jak: Modern Work, Employee Experience czy Wellbeing. Master Trainer w ramach programu motywacyjno-rozwojowego LifePlan Academy stworzonego przez Fundacj臋 Marka Kami艅skiego. Wsp贸艂tw贸rca gry 鈥瀖a艂e DU呕E wyzwania鈥 motywuj膮cej do podejmowania wyzwa艅 i ma艂ymi krokami zmieniania 偶ycia na lepsze. Mi艂o艣nik 艣wiadomego 偶ycia, wytrwale poszukuj膮cy warto艣ciowych projekt贸w, w kt贸re warto zainwestowa膰 najcenniejszy 偶yciowy zas贸b jakim jest czas.

Karolina Lipi艅ska
Zast臋pca Dyrektora Departamentu Rozwoju Gospodarczego, Urz膮d Marsza艂kowski Wojew贸dztwa Pomorskiego
logo social medi贸w mentora

Zast臋pca Dyrektora ds. Rozwoju Przedsi臋biorczo艣ci i Innowacji w Departamencie Rozwoju Gospodarczego w Urz臋dzie Marsza艂kowskim Wojew贸dztwa Pomorskiego. Koordynuje prace zwi膮zane z wdra偶aniem Regionalnej Strategii Innowacji oraz przygotowaniem Regionalnego Programu Strategicznego 鈥 Gospodarka 2030. Odpowiedzialna za monitorowanie procesu przedsi臋biorczego odkrywania, w tym Inteligentnych Specjalizacji Pomorza, kt贸rych celem jest zwi臋kszenie liczby i jako艣ci projekt贸w B+R w regionie. Cz艂onkini Pomorskiej Rady Inwestycyjnej. Publikuje i prowadzi wyk艂ady w zakresie zarz膮dzania projektami, proces贸w innowacyjnych oraz funduszy UE. Na co dzie艅 jest mam膮 Zuzanny i Huberta.

Stanis艂aw Szultka
Dyrektor Departamentu Rozwoju Gospodarczego, Urz膮d Marsza艂kowski Wojew贸dztwa Pomorskiego
logo social medi贸w mentora

Dyrektor Departamentu Rozwoju Gospodarczego Urz臋du Marsza艂kowskiego Wojew贸dztwa Pomorskiego, pracownik naukowy Wydzia艂u Ekonomicznego Uniwersytetu Gda艅skiego. Z wykszta艂cenia ekonomista. Ekspert w dziedzinie innowacyjno艣ci i konkurencyjno艣ci przedsi臋biorstw, trend贸w rozwoju technologii oraz polityki rozwoju. Posiada kilkana艣cie lat do艣wiadczenia w zakresie bada艅 i analiz gospodarczych, planowania strategicznego, rozwoju technologii oraz programowania i ewaluacji polityk publicznych. W powy偶szym zakresie realizowa艂 projekty m.in. dla Komisji Europejskiej, Ministerstwa Rozwoju, PARP, NCBiR oraz samorz膮d贸w regionalnych w Polsce.

Gabriela Janik
Technical Specialist, Microsoft
logo social medi贸w mentora

Pracuje w Microsoft jako Technical Specialist. Wykorzystuje Microsoft Power Platform do wspierania transformacji cyfrowej du偶ych organizacji. Jej konikami s膮 Power Automate i Power Apps. interesuje si臋 r贸wnie偶 fizyk膮 i uwielbia pokazywa膰 ludziom, 偶e nauka jest czym艣 ekscytuj膮cym. Pracowa艂a jako t艂umacz wpis贸w na blogu w serwisie Radonova dotycz膮cych Radonu i jego pomiar贸w. Uko艅czy艂a Fizyk臋 Techniczn膮 na Politechnice Warszawskiej.

Hubert Drabczyk
Lead Business Analyst / Manager at PwC IT Services Sp. z o.o.
logo social medi贸w mentora

Jest analitykiem biznesowym i systemowym z 13-letnim do艣wiadczeniem w bran偶y IT. Do艣wiadczony w analizie z艂o偶onych relacji systemowych i danych oraz w zarz膮dzaniu zespo艂ami. Specjalizuje si臋 w rozwi膮zaniach klasy CRM, bilingowych oraz procesach kontrolno-pomiarowych.
Uczestniczy艂 w procesach wdra偶aj膮cych nowoczesne rozwi膮zania, zast臋puj膮ce starsze systemy w du偶ych organizacjach. W licznych projektach odpowiada艂 za dostarczanie analizy biznesowej lub systemowej oraz odpowiada艂 za modelowanie proces贸w biznesowych AS-IS i TO-BE (dokumentowanie rozwi膮zania, pomoc w przygotowaniu migracji danych, remediacj臋 i wsparcie rozwi膮za艅 po uruchomieniu).

Mateusz Molenda
Senior Rapid Application Developer, Objectivity
logo social medi贸w mentora

Pionier wykorzystania platformy Mendix w Polsce. Od 6 lat developuje aplikacje wykorzystuj膮c Mendix. Odpowiada艂 za transformacj臋 cyfrow膮 w SUEZ w Polsce inspiruj膮c tradycyjny biznes nowoczesnymi technologiami. Od niedawna wykorzystuje swoj膮 eksperck膮 wiedz臋 pomagaj膮c klientom Objectivity wytwarza膰 oprogramowanie jeszcze szybciej i lepiej.

Andrei Kuryan

Andrei Kuryan:
Andrei Kuryan, zaanga偶owany w dzia艂ania zwi膮zane z innowacjami, wsp贸艂za艂o偶yciel firmy Invention Machine Labs, kt贸r膮 w 1999 roku magazyn Fortune uzna艂 za 鈥瀓edn膮 z najbardziej innowacyjnych firm w USA鈥.

Pracowa艂 jako analityk biznesowy i deweloper produkt贸w innowacyjnych w firmie Orientsoft, Ltd. w Mi艅sku na Bia艂orusi, oraz jako konsultant ds. innowacji i deweloper TRIZ. Opracowa艂 wiele narz臋dzi i metod TRIZ, w tym oparty na TRIZ Nawigator modeli biznesowych i TRIZ Ontology. Od 2015 roku jest Product Managerem, konsultantem ds. innowacji i trenerem TRIZ w EPAM Systems, Inc. Jest wsp贸艂za艂o偶ycielem EPAM TRIZ Club i wsp贸艂przewodnicz膮cym konferencji TRIZ Developers Summit.

Zainteresowania zawodowe:
- Teoria innowacyjnego rozwi膮zywania problem贸w (TRIZ)
- Zarz膮dzanie innowacjami
- Rozw贸j produktu
- Business model design
- Analiza biznesowa
- Analiza proces贸w

Ja艣mina Zwierz
Project Manager, Gda艅ski Park Naukowo-Technologiczny
logo social medi贸w mentora

Project manager zespo艂u ds. wsparcia przedsi臋biorczo艣ci i innowacyjno艣ci w Dziale Park贸w Naukowo-Technologicznych w Pomorskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej Sp. z o.o. Absolwentka prawa mi臋dzynarodowego na Uniwersytecie w Maastricht w Holandii. Obecnie zajmuje si臋 wspieraniem start-up贸w w rozwoju projekt贸w badawczo-rozwojowych poprzez 艣wiadczenie i organizacj臋 us艂ug doradczych w zakresie doradztwa biznesowego, komercjalizacji bada艅 oraz zarz膮dzania w przedsi臋biorstwie. Od 2016 r. tworzy przestrze艅 do wymiany informacji pomi臋dzy 艣rodowiskiem start-upowym, biznesem i naukowcami w Gda艅skim Parku Naukowo-Technologicznym, szczeg贸lnie poprzez organizacj臋 konferencji. Wiedz臋 i do艣wiadczenie zdobyte na podyplomowych studiach menad偶erskich w Szkole G艂贸wnej Handlowej w Warszawie wykorzystuje jako mentor biznesowy, koordynator programowy wydarze艅, przewodnicz膮cy komisji oceniaj膮cej przedsi臋biorstwa do Gda艅skiego Parku, a tak偶e juror w konkursach dla start-up贸w.

Kinga Marsza艂kowska
logo social medi贸w mentora

Marek Kud艂a
logo social medi贸w mentora

W dzie艅 studenci informatyki na PJATK Gda艅sk, wieczorami tw贸rcy i Odyseusze, a w weekendy hackathonowi pasjonaci. Eksperymentuj膮 w obszarach technologii i sztuki realizuj膮c r贸偶ne projekty.

Ma艂gorzata Rita 艁yczywek
Software Engineer, Wizards of the Coast
logo social medi贸w mentora

Absolwentka bioinformatyki, zainteresowana po艂膮czeniem nauki i technologii. Jako FlyNerd skutecznie zach臋ca do stawiania pierwszych krok贸w w 艣wiecie IT. Swoj膮 wiedz膮 dzieli si臋 tak偶e jako mentorka na warsztatach m.in. na PyCodeCarrots, Django Girls oraz Rails Girls. Jest r贸wnie偶 bardzo otwart膮 i zaanga偶owan膮 trenerk膮 w CODE:ME.

Kinga Chabros
logo social medi贸w mentora

Jestem absolwentk膮 wydzia艂u teatru Uniwersytetu Jagiello艅skiego. Joginka z dusz膮 artystki :) dlatego 艣wietnie rozumiem osoby, kt贸re maj膮 problem z wprowadzeniem zdrowego stylu w 偶ycie:) Kiedy zacz臋艂am praktykowa膰 jog臋 zauwa偶y艂am wp艂yw nieuregulowanego trybu 偶ycia na swoje z艂e samopoczucie psychiczne i fizyczne oraz na nisk膮 koncentracje 馃檪
Dzi臋ki jodze zrozumia艂am nie tylko to jak s艂aba fizycznie jestem, ale tak偶e, 偶e emocje zbyt cz臋sto cz臋sto kieruj膮 moim 偶yciem. Teraz 艣mia艂o mog臋 powiedzie膰, 偶e moja pomog艂a mi i jeszcze paru osobom zadba膰 o siebie. Zapraszam na jog臋 w zgodzie z sob膮 i w rytmie w艂asnego oddechu.

Micha艂 Wiktor 呕mijewski
Founder CodiFive, Hybrydowa Szko艂a, Solution Architect
logo social medi贸w mentora

Micha艂 Wiktor 呕mijewski - prowadzi firm臋 IT CodiFive , analityk i architekt system贸w, programista, trener i wyk艂adowca. Tw贸rca startup贸w. Specjalizuje si臋 w 鈥瀌ost臋pno艣ci cyfrowej鈥. Propagator przedsi臋biorczo艣ci w艣r贸d m艂odzie偶y.
Spo艂ecznie zaanga偶owany w prowadzenie szko艂y SP STO nr 10. Pomys艂odawca konferencji Koderek przybli偶aj膮c膮 wiedz臋 o nowych technologiach i wsp贸艂czesnych wyzwaniach edukacyjnych. W czasie pandemii pomaga艂 uruchomi膰 zdaln膮 edukacj臋 w kilkunastu Polskich szko艂ach. Wsp贸艂za艂o偶yciel Fundacji Hybrydowa Szko艂a.

Jacek Brzezi艅ski
Associate Partner, Kyndryl
logo social medi贸w mentora

Z zawodu jestem informatykiem po Politechnice Pozna艅skiej. Opr贸cz nauk 艣cis艂ych drug膮 moj膮 pasja jest filozofia. Swoj膮 przygod臋 w korporacji zacz膮艂em od zarzadzania Zespo艂em technicznym. Jednak szybko zrozumia艂em, 偶e to co naprawd臋 mnie interesuje, to praca z r贸偶nymi Zespo艂ami i dynamicznie zmieniaj膮cymi si臋 projektami. Dlatego nast臋pn膮 moj膮 funkcj膮 by艂a rola Project Managera. Na chwil臋 obecna moja rol膮 jest zarz膮dzanie Zespo艂em, z kt贸rym bez przerwy wdra偶amy nowe projekty dla Naszego mi臋dzynarodowego klienta z bran偶y ubezpieczeniowej. Podczas swojej praktyki, wykorzystuje wiedz臋 jaka zdoby艂em na studiach MBA.

Filip Kiniorski
Senior Microsoft Developer, PwC
logo social medi贸w mentora

Programista z ponad trzyletnim do艣wiadczeniem w aplikacjach .NET i Azure. Mi艂o艣nik rozwi膮za艅 chmurowych, nowych framework贸w i niez艂omny zwolennik automatyzacji proces贸w. Zawsze skupiony na modu艂owo艣ci kodu, wydajno艣ci systemu i responsywno艣ci. Posiadacz wielu certyfikat贸w Microsoft Azure.

Magdalena Dro偶d偶
Project Manager, Trener Metody Biegun, Marek Kami艅ski Academy
logo social medi贸w mentora

Kreuje i dostarcza procesy biznesowe dla klient贸w. Wsp贸艂tworzy digitalowe programy rozwojowe w zakresie budowania odporno艣ci psychicznej i odkrywania ludzkiego potencja艂u. Posiada wieloletnie do艣wiadczenie w prowadzeniu r贸偶norodnych projekt贸w, sprzeda偶y, obs艂udze klienta, marketingu. Ceni d艂ugofalowe relacje i wsp贸艂prac臋 opart膮 na zaufaniu. Od lat ch臋tnie anga偶uje si臋 w wa偶ne inicjatywy spo艂eczne jako Mentor w programie TopYoung100, czy tworzenie Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Fundacji Komunikacji Mi臋dzykulturowej The Link.

Georgii Martsinovskii
Innovation Consultant, EPAM

Ma ponad 20-letnie do艣wiadczenie w innowacjach biznesowych i technologicznych w r贸偶nych bran偶ach. Pomaga wiod膮cym, 艣wiatowym firmom w identyfikowaniu innowacyjnych mo偶liwo艣ci i tworzeniu rozwi膮za艅 dla nowych produkt贸w i us艂ug. Tworzy nowe modele biznesowe, procesy operacyjne i/lub technologiczne dla firm, aby umo偶liwi膰 im wykorzystanie potencja艂u technologii cyfrowych, w tym IoT, AI/ML, Big Data i osi膮gni臋cie zamierzonych wynik贸w biznesowych. Wykorzystuje wiele podej艣膰 do innowacji i rozwi膮zywania problem贸w, w tym teori臋 innowacyjnego rozwi膮zywania problem贸w (TRIZ), design thinking, analiz臋 przyczyn 藕r贸d艂owych, my艣lenie systemowe i projektowanie us艂ug.

Bogna Lesner
Rzecznik patentowy, Innowacje i przedsi臋biorczo艣膰, Urz膮d Marsza艂kowski Wojew贸dztwa Pomorskiego
logo social medi贸w mentora

Rzecznik patentowy, ekspert w Urz臋dzie Marsza艂kowskim Wojew贸dztwa Pomorskiego w zakresie wsparcia innowacji i przedsi臋biorczo艣ci w wojew贸dztwie pomorskim, w tym interesariuszy dzia艂aj膮cych w obszarach Inteligentnych Specjalizacji Pomorza. Z wykszta艂cenia chemik, prowadzi艂a prace badawcze w obszarze technologii proekologicznych. Posiada bogate do艣wiadczenie w zakresie ochrony i komercyjnego wykorzystania praw w艂asno艣ci intelektualnej oraz koordynacji i realizacji projekt贸w, wraz z pozyskiwaniem dla nich funduszy. Wsp贸艂pracuje z przedsi臋biorcami, instytucjami otoczenia biznesu, uczelniami i o艣rodkami B+R, planuj膮cymi i realizuj膮cymi innowacyjne projekty. Sporz膮dza opisy patentowe, raporty ze stanu techniki, badania czysto艣ci i zdolno艣ci patentowej. Reprezentuje klient贸w w post臋powaniach zwi膮zanych z uzyskaniem patentu na wynalazki oraz uniewa偶nieniem przyznanych patent贸w.

Tomasz Bogus
Head of Business Development, Scalac
logo social medi贸w mentora

Od ponad 15 lat pomaga budowa膰 innowacyjno艣膰 dzi臋ki technologii i analizie danych. Tworzy艂 i wdra偶a艂 jedne z pierwszych rozwi膮za艅 IoT (M2M) dla firm takich jak Saur Neptun Gda艅sk, Instytutu Energetyki, Zarz膮d Transportu Miejskiego, Urz膮d Morski, Grupa Energa, PKP. Ekspert w obszarze sprzeda偶y i marketingu na rynku USA. Co-founder startupu Effictory (Industry 4.0 - Smart Factory). Absolwent wydzia艂u ETI Politechniki Gda艅skiej.

in偶. Micha艂 Hyla
Wyk艂adowca na Wydziale Informatyki, PJATK Gda艅sk
logo social medi贸w mentora

Zwi膮zany z uczelni膮 od 2015 roku. Za艂o偶y艂 i sprawuje opiek臋 nad ko艂ami naukowymi #Code i Odyseja Umys艂u. W przesz艂o艣ci wsp贸艂tworzy艂 hackathony wewn膮trzuczelniane oraz dwie edycje Behealthy Hackathon we wsp贸艂pracy z IHS Markit. Laureat m.in. Wacom Inkathon w Portland, Oregon.

mgr in偶. Jakub Wilczy艅ski
Wyk艂adowca na Wydziale Sztuki Nowych Medi贸w, PJATK Gda艅sk

Absolwent wydzia艂u Grafiki na Akademii Sztuk Pi臋knych w Gda艅sku, specjalno艣膰 Grafika Projektowa i Grafiki na PJATK w Gda艅sku, gdzie obroni艂 si臋 z wyr贸偶nieniem. In偶. Architektury. W PJATK prowadzi zaj臋cia z Liternictwa, Fotografii oraz Animacji. Obecnie pracuje jako UX i UI designer i wsp贸艂prowadzi studio projektowe. Z zami艂owania muzyk i akwarysta.

Arkadiusz 艢migielski
Chief Executive Officer, Co-founder, OptiNav, Bitfold
logo social medi贸w mentora

Od 25 lat przedsi臋biorca skoncentrowany na budowaniu nowoczesnych firm z zasadami (10 zasad OptiNav, 5 warto艣ci Bitfold), w obszarze zaawansowanych technologii. Koncentruj膮c si臋 na celach i samorozwoju (autor e ksi膮偶ki 鈥濸od膮偶aj za marzeniami鈥), ostatnie 19 lat sp臋dzi艂 tworz膮c i rozwijaj膮c firm臋 OptiNav, zajmuj膮c膮 si臋 analiz膮 i przetwarzaniem obrazu 2D i 3D w medycynie, kosmosie i przemy艣le, a od 1,5 roku buduje zesp贸艂 firmy Bitfold R&D, gdzie powstaje sprz臋towy portfel dla technologii blochchain. Nauczyciel akademicki, aktywnie anga偶uj膮cy si臋 w budow臋 systemu kszta艂cenia zawodowego. Wyk艂adowca studi贸w MBA. Programowanie w LabVIEW jest jedn膮 z jego pasji (NI Certified Professional Instructor), pr贸cz ta艅ca (instruktor salsy) i windsurfingu.
Absolwent elektroniki na Wojskowej Akademii Technicznej. Absolwent Management oraz Elite Leadership Program na ICAN Institute HRBR. Absolwent Professional Speakers Academy, Londyn.
Prezes zarz膮du Bitfold R&D, wcze艣niej prezes zarz膮du OptiNav (grupa Carl Zeiss). Cz艂onek zarz膮du S艂upskiej Izby Przemys艂owo Handlowej. Cz艂onek Komitetu Nadzorczego Izby Zaanga偶owanego Biznesu. Cz艂onek Rady Akademii Pomorskiej. Ekspert Narodowego Centrum Bada艅 i Rozwoju.

Kamil Olzacki
Trainee Advocate, Ph.D. Candidate - Sustainability, Environmental Law, Spatial Planning, Local Governance, NGO
logo social medi贸w mentora

Aplikant adwokacki, doktorant w Szkole Doktorskiej Nauk Humanistycznych i Spo艂ecznych Uniwersytetu Gda艅skiego, cz艂onek Zarz膮du Instytutu Metropolitalnego. Zawodowo zwi膮zany z kancelari膮 SZLACHETKO prawnicy & urbani艣ci. Interesuje si臋 problematyk膮 ochrony 艣rodowiska, zr贸wnowa偶onego rozwoju, planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz nowych form aktywizacji i partycypacji spo艂ecznej w prowadzeniu polityk publicznych. Uko艅czy艂 Szko艂臋 Prawa Angielskiego prowadzon膮 przez British Law Centre przy University of Cambridge oraz szkolenie uprawniaj膮ce do wykonywania zawodu mediatora s膮dowego. W czasie studi贸w anga偶owa艂 si臋 w dzia艂alno艣膰 Europejskiego Stowarzyszenia Student贸w Prawa ( (pe艂ni膮c funkcj臋 Wiceprezesa ds. Dzia艂alno艣ci Naukowej oraz Prezesa), Rady Samorz膮du Student贸w WPiA UG, a tak偶e Studenckiej Uniwersyteckiej Poradni Prawnej przy WPiA UG.
Autor publikacji naukowych z zakresu prawa ochrony 艣rodowiska, zr贸wnowa偶onego rozwoju, partycypacji spo艂ecznej oraz planowania i zagospodarowania przestrzennego.

Joanna Mil
Head of EPAM Gda艅sk
logo social medi贸w mentora

Jest dyrektorem gda艅skiego oddzia艂u EPAM Polska. Dzi臋ki niemal 16-letniemu do艣wiadczeniu w dziedzinie ekonomii i finans贸w, po przej艣ciu do 艣wiata IT w 2014 roku z 艂atwo艣ci膮 zbudowa艂a obszerne portfolio klient贸w z tej bran偶y. Obecnie rozwija EPAM Gda艅sk, wsp贸艂pracuj膮c z managerami dyscyplin technologicznych, dzia艂ami wsparcia biznesu i dyrektorami pozosta艂ych oddzia艂贸w EPAM w Polsce. W codziennej pracy lubi ci膮g艂e doskonalenie swoich umiej臋tno艣ci, a tak偶e prac臋 z lud藕mi: mo偶liwo艣膰 wsparcia utalentowanych specjalist贸w w spe艂nianiu zawodowych cel贸w i kreowania kadry managerskiej z艂o偶onej z in偶ynier贸w.

Artur M臋cina
Dyrektor ds. Projekt贸w, Nexio Management
logo social medi贸w mentora

Artur posiada ponad dwudziestoletnie do艣wiadczenie w bran偶y IT.
Szczeg贸lnie w obszarach: telekomunikacja oraz tworzenie aplikacji i nowych rozwi膮za艅. Posiada bogat膮 wiedz臋 oraz praktyk臋 w zarz膮dzaniu zespo艂ami projektowymi oraz deweloperskimi.
Przez ca艂y okres swojej dotychczasowej kariery gromadzi艂 wiedz臋 na temat mo偶liwo艣ci wykorzystania technologii oraz z艂o偶onych 艣rodowisk IT w celu poprawy jako艣ci 偶ycia cz艂owieka.
W ostatnim czasie aktywnie bierze udzia艂 w przygotowywanych i realizowanych projektach z wykorzystaniem data science.
Do planowanego wydarzenia postara si臋 wnie艣膰 zdobyte do艣wiadczenie w pracy z lud藕mi oraz dla ludzi.

Bartek Kotowicz
Branding Consultant, bartekkotowicz.pl
logo social medi贸w mentora

Pomaga zrozumie膰 polskie marki i branding. Robi膮c w brandingu wspiera manager贸w przy tworzeniu lub transformacji marek. Tw贸rca i wieloletni dyrektor agencji brandingu strategicznego Engram. Obecnie niezale偶ny doradca. Dzia艂aj膮c na rzecz polskiego brandingu, usprawnia procesy brandingowe i rebrandingowe. Za艂o偶yciel i cz艂onek zarz膮du IBRA Instytutu Brandingowego. Inicjator Przewodnika Bradingowego. Propagator polskich marek - autor projektu 126 polskich marek. Cz艂onek jury najwa偶niejszych konkurs贸w bran偶owych. Zapoznaje ludzi z polskim markami i brandingem przy pomocy wyk艂ad贸w, szkole艅, konsultacji i program贸w mentoringowych.

Monika Stokfisz
Koordynator Projekt贸w i HR manager, Invest in Pomerania
logo social medi贸w mentora

Monika Stokfisz od lat X jest Koordynatork膮 Projekt贸w i HR managerem, kt贸ra przez ca艂膮 swoj膮 karier臋 zawodow膮 podejmowa艂a si臋 r贸偶norodnych zada艅 administracyjnych oraz zarz膮dzania inicjatywami. Obecnie specjalizuje si臋 w planowaniu, organizowaniu i administrowaniu projekt贸w oraz dzia艂a艅 HR, a tak偶e wykonuje r贸偶norakie obowi膮zki operacyjne w Invest in Pomerania 鈥 mi臋dzy innymi jest koordynatorem projekt贸w szkoleniowych w ramach Invest in Pomerania Academy. Dzi臋ki wieloletniemu do艣wiadczeniu i nietypowemu poczuciu humoru swobodnie wsp贸艂pracuje z zespo艂ami na r贸偶nych p艂aszczyznach. Najwi臋ksz膮 satysfakcj臋 daje jej to, 偶e ma realny wp艂yw na rozw贸j gospodarki Pomorza. Prywatnie matka kot贸w i malarka (oszukana, bo po numerach, ale zawsze)

Karolina Lipi艅ska
Zast臋pca Dyrektora Departamentu Rozwoju Gospodarczego, Urz膮d Marsza艂kowski Wojew贸dztwa Pomorskiego
logo social medi贸w mentora

Zast臋pca Dyrektora ds. Rozwoju Przedsi臋biorczo艣ci i Innowacji w Departamencie Rozwoju Gospodarczego w Urz臋dzie Marsza艂kowskim Wojew贸dztwa Pomorskiego. Koordynuje prace zwi膮zane z wdra偶aniem Regionalnej Strategii Innowacji oraz przygotowaniem Regionalnego Programu Strategicznego 鈥 Gospodarka 2030. Odpowiedzialna za monitorowanie procesu przedsi臋biorczego odkrywania, w tym Inteligentnych Specjalizacji Pomorza, kt贸rych celem jest zwi臋kszenie liczby i jako艣ci projekt贸w B+R w regionie. Cz艂onkini Pomorskiej Rady Inwestycyjnej. Publikuje i prowadzi wyk艂ady w zakresie zarz膮dzania projektami, proces贸w innowacyjnych oraz funduszy UE. Na co dzie艅 jest mam膮 Zuzanny i Huberta.

Stanis艂aw Szultka
Dyrektor Departamentu Rozwoju Gospodarczego, Urz膮d Marsza艂kowski Wojew贸dztwa Pomorskiego
logo social medi贸w mentora

Dyrektor Departamentu Rozwoju Gospodarczego Urz臋du Marsza艂kowskiego Wojew贸dztwa Pomorskiego, pracownik naukowy Wydzia艂u Ekonomicznego Uniwersytetu Gda艅skiego. Z wykszta艂cenia ekonomista. Ekspert w dziedzinie innowacyjno艣ci i konkurencyjno艣ci przedsi臋biorstw, trend贸w rozwoju technologii oraz polityki rozwoju. Posiada kilkana艣cie lat do艣wiadczenia w zakresie bada艅 i analiz gospodarczych, planowania strategicznego, rozwoju technologii oraz programowania i ewaluacji polityk publicznych. W powy偶szym zakresie realizowa艂 projekty m.in. dla Komisji Europejskiej, Ministerstwa Rozwoju, PARP, NCBiR oraz samorz膮d贸w regionalnych w Polsce.

Marek Kami艅ski
Podr贸偶nik, Innowator, Tw贸rca Metody Biegun, Marek Kami艅ski Academy
logo social medi贸w mentora

Zdobywca biegun贸w, za艂o偶yciel Fundacji Marek Kami艅ski Academy. Jako pierwszy na 艣wiecie zdoby艂 oba bieguny Ziemi w ci膮gu jednego roku, bez pomocy z zewn膮trz, za co zosta艂 wpisany do Ksi臋gi Rekord贸w Guinnessa. Inspiruje setki tysi臋cy ludzi w Polsce i na 艣wiecie poprzez ksi膮偶ki, filmy, podcasty, webinary i programy trenerskie. Stworzy艂 Marek Kami艅ski Academy, kt贸rej misj膮 jest promowanie wiary w potencja艂 ludzki i budowanie odporno艣ci psychicznej. Daje sprawdzone narz臋dzia do zmiany i osi膮gania cel贸w, kt贸re od 20 lat zmieniaj膮 z虈ycie dziesi膮tek tysi臋cy ludzi i pomagaj膮 w rozwoju osobistym i biznesowym. Za艂oz虈yciel Fundacji oraz pomys艂odawca mie台dzynarodowego programu transformacyjno-rozwojowego Life Plan Academy dla m艂odziez虈y w wieku 14-17 lat, kto虂rego celem jest zmiana jakos虂ci z虈ycia, zapobieganie depresji i budowa w艂asnej wartos虂ci, poprzez nauke台 osia台gania indywidualnych celo虂w.

Aby dowiedzie膰 si臋 wi臋cej odwied藕:
Marek Kami艅ski Academy
Fundacja Marka Kami艅skiego

Sergiusz Ryczel
Prezenter, komentator sportowy, dziennikarz, konferansjer, trener medialny, motywator, organizator rozrywki
logo social medi贸w mentora

Bazuj膮c na swoim do艣wiadczeniu i umiej臋tno艣ciach, prowadz臋 warsztaty z zakresu skutecznej komunikacji i wyst膮pie艅 publicznych oraz szkolenia medialne. Pomagam w tworzeniu w艂asnego video marketingu w ramach strategii Personal Branding lub Employer Branding. Moimi klientami s膮 zar贸wno przedstawiciele biznesu korporacyjnego jak i mniejsi przedsi臋biorcy oraz wszyscy Ci, kt贸rzy mi臋dzy innymi za po艣rednictwem kamery i internetu promuj膮 swoje us艂ugi. Wsp贸艂pracuj臋 te偶 z najm艂odszymi lub starszymi sportowcami szkol膮c ich w zakresie umiej臋tno艣ci kontaktu z mediami i pracy przed kamer膮.

Joanna Mil
Head of EPAM Gda艅sk
logo social medi贸w mentora

Jest dyrektorem gda艅skiego oddzia艂u EPAM Polska. Dzi臋ki niemal 16-letniemu do艣wiadczeniu w dziedzinie ekonomii i finans贸w, po przej艣ciu do 艣wiata IT w 2014 roku z 艂atwo艣ci膮 zbudowa艂a obszerne portfolio klient贸w z tej bran偶y. Obecnie rozwija EPAM Gda艅sk, wsp贸艂pracuj膮c z managerami dyscyplin technologicznych, dzia艂ami wsparcia biznesu i dyrektorami pozosta艂ych oddzia艂贸w EPAM w Polsce. W codziennej pracy lubi ci膮g艂e doskonalenie swoich umiej臋tno艣ci, a tak偶e prac臋 z lud藕mi: mo偶liwo艣膰 wsparcia utalentowanych specjalist贸w w spe艂nianiu zawodowych cel贸w i kreowania kadry managerskiej z艂o偶onej z in偶ynier贸w.

Monika Stokfisz
Koordynator Projekt贸w i HR manager, Invest in Pomerania
logo social medi贸w mentora

Monika Stokfisz od lat X jest Koordynatork膮 Projekt贸w i HR managerem, kt贸ra przez ca艂膮 swoj膮 karier臋 zawodow膮 podejmowa艂a si臋 r贸偶norodnych zada艅 administracyjnych oraz zarz膮dzania inicjatywami. Obecnie specjalizuje si臋 w planowaniu, organizowaniu i administrowaniu projekt贸w oraz dzia艂a艅 HR, a tak偶e wykonuje r贸偶norakie obowi膮zki operacyjne w Invest in Pomerania 鈥 mi臋dzy innymi jest koordynatorem projekt贸w szkoleniowych w ramach Invest in Pomerania Academy. Dzi臋ki wieloletniemu do艣wiadczeniu i nietypowemu poczuciu humoru swobodnie wsp贸艂pracuje z zespo艂ami na r贸偶nych p艂aszczyznach. Najwi臋ksz膮 satysfakcj臋 daje jej to, 偶e ma realny wp艂yw na rozw贸j gospodarki Pomorza. Prywatnie matka kot贸w i malarka (oszukana, bo po numerach, ale zawsze)

Partnerzy 2022

Organizatorzy:
Partner strategiczny:
Patronat honorowy:
Partner technologiczny:
Z艂oty Partner:
Partnerzy merytoryczni:
Partnerzy spo艂eczno艣ciowi:
Partnerzy medialni:
Partnerzy przestrzeni:

Lokalizacja 2022

Gda艅sk

Hevelianum Dom Zdrojowy: Zdrojowa 2, 80-515 Gda艅sk

Dom Zdrojowy usytuowany jest w Gda艅sku, w dzielnicy Brze藕no, przy ulicy Zdrojowej. Architektura to XIX-wieczny odrestaurowany kurhaus, otoczony ogrodem i parkiem o powierzchni 8000 m kw., jest nadmorsk膮 fili膮 Hevelianum. Na co dzie艅 Dom Zdrojowy jest miejscem edukacji ekologicznej.

S艂upsk

S艂upski Inkubator Technologiczny: Portowa 13, 76-200 S艂upsk

S艂upski Inkubator Technologiczny dysponuje nowoczesnym Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym. Organizuje szkolenia, warsztaty i inne wydarzenia. Oferta SIT skierowana jest do przedsi臋biorc贸w rozpoczynaj膮cych dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮 - start-up oraz przedsi臋biorc贸w ju偶 funkcjonuj膮cych na rynku o du偶ym potencjale wzrostu lub planuj膮cych wdro偶enie innowacji.

Do艂膮cz do nas!

Czy podoba Ci si臋 Idea Hack4change?

Chcesz wesprze膰 nas merytorycznie podczas wydarzenia i pom贸c naszym uczestnikom podczas sesji mentorskich? Mo偶e widzisz dla siebie przestrze艅 podczas warsztat贸w wprowadzaj膮cych w tematyk臋 hackathonu?

Je偶eli tak - koniecznie zg艂o艣 si臋 do nas!

ikona telefonu
+48 732 012 597
ikona maila
kontakt@hack4change.tech